Miss073

Believe you can and you're halfway there

review: Catrice Revoltaire Lipsticks!

2 reacties

Hey Allemaal!

revoltaire 046

Gisteren hebben jullie al een kleine sneakpeak kunnen zien, Ik ga de komende week voor jullie de Revoltaire collectie van Catrice onder de loep nemen! Ik ben helemaal weg van deze collectie, de versiersels, de kleuren echt alles spreekt me aan! revoltaire 049

Vandaag de lipsticks! Ten eerste, WAUW wat een verpakking! Dit trekt me echt aan, shiny, mooie versiersels, kortom in een woord geweldig. Dan de pigmentatie waar ik ook niet over mag klagen want die is ook goed! De lipsticks smeren lekker uit en ik vind dat ze beide een creamy effect hebben, dat het ook matte kleurtjes zijn zonder te veel shimmer of wat dan ook vind ik ook erg fijn. De kleur colour bomb is een kleurtje wat ik moeilijk kan plaatsen, hij heeft iets roze`s maar nijgt ook naar een beetje coraal kleurtje… moeilijk dus… maar het is wel echt een lekker knal kleurtje wat helemaal leuk is voor de zomer! Nude alarm is daarentegen het perfecte nude kleurtje met een peachy ondertoon. Een perfecte kleur voor naar het werk, naar school of bij een heftige oog make-up.

revoltaire 051revoltaire 050

 

Wat ook zeker een pluspunt is, is dat de lipstick helemaal niet plakt, soms willen ook lipsticks nog weleens plakkerig zijn maar bij deze lipsticks is daar totaal geen sprake van. Ook blijven de lipsticks prima op hun plek zitten, lopen niet en blijven zo`n 3 uur zitten. Je vriendje kussen zit er niet in Emoticon die tong uitsteekt ze geven namelijk wel af. Lang niet iedere jongen zal dit erg vinden, maar mijn vriendje heeft er dus helemaal niets mee…^^.  Tot slotte nog even de prijs die is prima als je het vergelijkt met de kwaliteit. € 3,99 voor een goede lipstick is niet duur toch!

Swatches: ( lees: De lip swatches zijn net gemaakt dus het licht was iets donkerder.)

catrice revoltaire 058

 

Plain lipsplain lips

nude alarm

Colour bomb

Toppers:

+ Pigmentatie

+ Prijs

+ Plakt niet

+ Leuke kleurtjes!

+ Mooie verpakking

+ Voor ieder wat wils

 

Floppers:

– geen, dus daar zijn we snel klaar mee.

 

Hebben jullie al een lipstick van deze collectie?? En wat vinden jullie er van??? Staat er een op je wishlist???

 

Veel Liefs,

Miss073

Auteur: miss073

Blogger, studeerd jeugdzorg, enorme fantasie en heeft ADHD. Have fun!

2 thoughts on “review: Catrice Revoltaire Lipsticks!

  1. Wauw, geen nadelen?! AMAZING. De lipsticks zien er ook heel goed uit.🙂

Geef een reactie

