Miss073

Believe you can and you're halfway there

Lakje van vandaag…. naamloos

7 reacties

Hey Allemaal,

Ik krijg eindelijk weer een beetje het idee dat ik weer kan beginnen met mijn normale leventje, ik moet natuurlijk nog een hoop verwerken maar ik begin weer wat dingetjes op te pakken en zo ook het bloggen en vloggen waar ik weer erg van geniet! Natuurlijk ben ik de afgelopen weken een beetje afwezig geweest en het is ook logisch dat jullie dat ook een beetje zijn geweest. Maar ik zou het leuk vinden als jullie weer gaan deelnemen in de interactie op miss073. stel vragen op FB en twitter maar laat ook vooral reacties achter met vragen, leuke tips of wat dan ook. Ik haal daar zo veel energie uit dus ik roep jullie op lekker comments achter te laten! Al is het alleen maar leuk! of niet leuk.. kan natuurlijk ook. Zo kan ik een beetje peilen wat jullie leuk vinden ^^.

Maar goed, de titel van dit bericht is natuurlijk lakje van vandaag… Dus bij deze ook een lakje voor jullie… Ik wist alleen niet echt een naam, dus die mogen jullie verzinnen Emoticon die tong uitsteekt!

Hoe zouden jullie dit lakje noemen???

catrice revoltaire 061

catrice revoltaire 067

Wat vinden jullie van het lakje???? Welk woord komt als eerste in je op als je deze foto`s ziet???

Vergeet niet even een comment achter te laten Knipogende emoticon!!

Veel Liefs,

Miss073

 

En speciaal voor jullie een FOTD als toetje! Mijn haren had ik gekruld met mijn nieuwe krultang!

7b32e66e936311e1a92a1231381b6f02_7

Auteur: miss073

Blogger, studeerd jeugdzorg, enorme fantasie en heeft ADHD. Have fun!

7 thoughts on “Lakje van vandaag…. naamloos

  1. Je haren zitten echt leuk zo met krullen!

  2. Mooie nailart, ik ga voor tha blossom.🙂 Je haar zit trouwens prachtig, I love cruls!

  3. Mooie krullen! De nailart is ook heel leuk🙂

Geef een reactie

