Miss073

Believe you can and you're halfway there

Unboxing Truly Yours April 2012

3 reacties

Hey Allemaal!

Ik heb vandaag mijn Truly Yours box weer binnen gekregen en dat is dus weer tijd voor een filmpje! Moet je zelf nog de Truly Yours ontvangen en wil je de inhoud niet weten… WEGKLIKKEN DAN! ^^

Ik vind het deze maand weer een geslaagde box en ik ben erg benieuwd naar de producten.

 

27 april 2012 080

Waar zijn jullie het meest benieuwd naar???

Veel liefs,

Miss073

Auteur: miss073

Blogger, studeerd jeugdzorg, enorme fantasie en heeft ADHD. Have fun!

3 thoughts on “Unboxing Truly Yours April 2012

  1. Weet nou al dat ik die zelfbruiner niet ga gebruiken! Ik krijg de box volgende week🙂
    Iemand vooraf al interesse?!

  2. Ik ben benieuwd naar de zelfbruiner🙂

Geef een reactie

