Miss073

Believe you can and you're halfway there

Gaan we weer…

2 reacties

Hey Allemaal,

Even een korte persoonlijke update, Vandaag was ik lekker gaan winkelen met mijn verjaardags geld en ik heb dan ook leuke dingen gekocht. Toen ik thuis kwam heb ik een vervelend mailtje omtrent school ontvangen waarvoor ik de hele avond aan het regelen ben geweest… Vandaar deze blogpost.. Ik word nu van het ene hectische rompslomp in het andere gesleurd terwijl ik het andere nog niet heb verwerkt en dat werd vanavond me een beetje teveel. Ik treed niet verder in details.. maar morgen gewoon weer een blogpost.

Veel Liefs,

Miss073

Auteur: miss073

Blogger, studeerd jeugdzorg, enorme fantasie en heeft ADHD. Have fun!

2 thoughts on “Gaan we weer…

  1. Wat vervelend zeg! Heel veel sterkte toegewenst.

  2. het valt allemaal niet mee met jou ik weet niet precies wat er aan de hand is maar hou je goed rustig anders loopt het met jou misschien verkeerd allemaal

    groetjes tante coby

Geef een reactie

