Miss073

Believe you can and you're halfway there

Reminder Winactie

2 reacties

Hey Allemaal!

winactie 005

Zoals ik al vertelde in het filmpje gisteren ben ik 23 april jarig. Ik heb al verteld dat ik Salmon and garfunkel wilde verloten voor mijn verjaardag. Nu heb ik wat meer spulletjes voor jullie gekocht. Bekijk het filmpje en zie wat je kan winnen!!

Wat moet je doen om dit leuke pakketje te winnen??

Like en follow op Facebook: www.facebookl.com/miss073  +1

Follow en tweet op twitter https://twitter.com/#!/miss073 +1

“ Follow & Retweet en win bij @miss073 een Spring of Happiness pakket! kijk voor info op www.miss073.com!”

Volg mij op bloglovin en like dit artikel! http://www.bloglovin.com/en/blog/3174205/miss073 +1

Volg mij op youtube en thumbs up bij dit filmpje http://www.youtube.com/user/miiss073?feature=mhee +1

Natuurlijk moet je even hieronder laten weten wat je allemaal hebt gedaan zodat het juiste aantal lootjes in de hoed komen Knipogende emoticon. Ik zou het ook leuk vinden als je verteld wat je van miss073 vind en wat je nog mist op miss073.

De Win actie loopt tot 23 april 23:59. Heel veel succes allemaal!

winactie 005

Veel Liefs,

Miss073

Auteur: miss073

Blogger, studeerd jeugdzorg, enorme fantasie en heeft ADHD. Have fun!

2 thoughts on “Reminder Winactie

  1. oh ja op facebook heet ik gewoon sabrin ameri ik weet niet of ik dat gezegd heb xxx

  2. Pingback: Terugblik op 2012 « Miss073

Geef een reactie

