Miss073

Believe you can and you're halfway there

pff

7 reacties

Hey Lieve mensen!

Zoals jullie hebben gemerkt heb ik al twee dagen niets geplaatst. Er is iets heftigs gebeurt binnen mijn familiekring, waardoor het heel belangrijk is dat ik er voor mijn familie ben. Wanneer ik tijd heb zal ik iets proberen te posten. Wat er gebeurt is wil ik hier liever niet delen. De komende week zal het dus rustig worden rond miss073. Al heb ik wel het voornemen om morgen iets te plaatsen al is het maar van Astrid of een bekendmaking van een nieuwe LE.

Ik hoop dat jullie hier begrip voor hebben!

 563119_182657505188129_167290316724848_292276_1184431187_n

Deze afbeelding heeft mij de afgelopen dagen gesteund en ik hoop dat jullie hem ook inspirerend vinden!

Veel Liefs,

Miss073

Auteur: miss073

Blogger, studeerd jeugdzorg, enorme fantasie en heeft ADHD. Have fun!

7 thoughts on “pff

  1. Ik snap het heel goed, lieve Steffie. Neem je rust, tijd en alle aandacht voor je familie. Ik ben er voor je als je wilt praten.❤

  2. Sterkte meis!! Neem je rust en tijd.. Veel sterkte ook voor je familie! xx❤

  3. Sterkte! En wij wachten wel geduldig tot het beter gaat.

  4. Ah, wat vervelend zeg! Hopelijk kom je er weer bovenop, heel veel sterkte toegewenst!

  5. wat een lieve reacties hier kan de fam veel steun van hebben bedankt iedereen een familielid

  6. Bedankt voor de super lieve reacties! Ik heb hier veel steun aan gehad en ik zal er ook voorlopig veel steun aan hebben! Jullie zijn Schatten!!

Geef een reactie

