Miss073

Believe you can and you're halfway there

Lakje van vandaag pink sparkle

3 reacties

Hey Allemaal,

Vandaag heb ik voor jullie een lakje van vandaag zonder naam, zonder prijs. Nouja, zonder prijs… Bij Bart Smit, Intertoys en kijkshop hebben ze wel eens van die koffertjes met daar make-up in. Deze koffertjes zijn ideaal om je nagellak in te bewaren, maar zitten wel helemaal vol met make-up. De oogschaduw, de lipsticks en de blushes hieruit zijn erg fijn en nu was het dus de beurt aan de nagellak.

lakje roze glitters 002

lakje roze glitters 004

Deze zat er ook in en heb ik er over heen gedaan! lakje roze glitters 005

lakje roze glitters 007

Zonder flits.lakje roze glitters 010

Beide lakken zijn gewoon van prima kwaliteit, de dekking van de eerste is wel wat minder want ik moest er drie laagjes van aanbrengen.

Maar ik moet opschieten ik vertrek zo naar Leuven, maar ik wilde toch een artikel voor jullie maken.

Tot morgen!

Miss073

Auteur: miss073

Blogger, studeerd jeugdzorg, enorme fantasie en heeft ADHD. Have fun!

3 thoughts on “Lakje van vandaag pink sparkle

  1. Wat een prachtig lakje! Vooral zonder de glitters, vind ik.

  2. Amazing met die glitters er over heen, wauw!

Geef een reactie

