Miss073

Believe you can and you're halfway there

Lakje van vandaag: Etos nr 22 & Vlog

4 reacties

Hey Allemaal!

Vandaag heb ik voor jullie een lakje van vandaag met een leuke twist weer! Het lakje wat jullie vandaag te zien krijgen is nr 22 van etos. ik heb een beetje gekliederd omdat ik tussendoor foto`s heb gemaakt, dus het ziet er niet overal even netjes uit ^^.

Zonder top coat lakje van vandaag 003

Zonder top coat lakje van vandaag 006

Met matte topcoat lakje van vandaag 013

Met matte topcoat lakje van vandaag 016

Ik vind het echt een heerlijk kleurtje, maar groen is ook mijn favoriete kleur! De lak dekt goed en droogt redelijk snel dus daarin is hij wel een aanrader! Hij kost € 2,50 dus dat is ook wel te doen en is te koop bij Etos. Dan heb ik voor jullie ook nog een filmpje, ik moest gewoon even het een en ander kwijt!

 

zoals je hoort heb ik een hele hoop vragen Emoticon die tong uitsteekt en ik zou het erg leuk vinden als jullie daar antwoord op geven! De vragen nog een keertje ^^. Waar moet ik echt even op letten in Berlijn –> Winkels en cosmetica? Willen jullie de thee en de chips terug zien op miss073??

Veel Liefs,

Miss073

Auteur: miss073

Blogger, studeerd jeugdzorg, enorme fantasie en heeft ADHD. Have fun!

4 thoughts on “Lakje van vandaag: Etos nr 22 & Vlog

  1. Mooie aparte lak, toevallig heb ik ook een groen lak op!

  2. Grappig,, volgens mij doe je de pabo? Ik ook.😉 Welk jaar zit je?

Geef een reactie

