Miss073

Believe you can and you're halfway there

Review: Dr van der Hoog Healing Honey Mask

9 reacties

Hey Lieve mensen!

foto`s blog.. 27 maart 2012 034

Vandaag heb ik voor jullie een review over een masker van Dr. van der Hoog! Deze keer was het zeker geen hel, in tegendeel dit is echt een super fijn masker.

Het masker waar ik jullie iets meer over ga vertellen is het Healing Honey mask van Dr. van der Hoog. Het is een peel-off masker wat beloofd je poriën te verfijnen en reinigend te zijn.

De structuur van het masker is erg plakkerig en komt heel dicht in de buurt van honing/wax ( sorry voor de slechte foto). Het masker heeft eigenlijk geen honingkleur maar is meer gebroken wit. Het aanbrengen van het masker is een beetje lastig omdat het erg plakkerig is, maar dat is met de meeste peel off maskers. blog 6 april 2023 041

Eenmaal aangebracht voelt het masker best prettig. Oké, je bent misschien een beetje plakkerig, maar mijn huid begint niet te tintelen, prikken en word ook niet rood. Het lijkt wel een beetje alsof je gezicht verkoeld word op sommige plekken, een beetje dat gevoel als je net je handen hebt gereinigd met desinfectie gel. Daardoor is dit masker ook lekker in de zomer😉. Tijdens het aanbrengen rook het masker een beetje chemisch met een honey Touch maar terwijl het op je gezicht zit is de chemische lucht verdwenen en ruik je de heerlijke honing.

blog 6 april 2023 042

Naar vijf minuten merk je al dat je niet meer kan lachen, bij mij is het rondom mijn mond al flink aan het drogen. Dus geen komedie kijken met dit maskertje op, want dan gaat hij al loslaten.

Naar tien minuten is het grootste gedeelte al droog, enkel mijn wangen zijn nog niet droog. Hier heb ik meestal last van, maar dat komt ook dat ik het vaak op mijn wangen wat dikker aanbreng. Nog steeds voelt het masker erg prettig op het gezicht.

Naar twintig minuten vond ik het wel tijd om hem eraf te halen, het masker is bijna overal opgedroogd en begint al los te laten{lees: Jeeej vind ik leuk :P}.

blog 6 april 2023 043

TIP: Als je een peel off masker gebruikt trek hem dan zo langzaam mogelijk van je gezicht af. Zo kan al het vuil meegetrokken worden. Doe je dit heel snel zie je nauwelijks effect.

Tijdens het afhalen merkte ik dat het masker nog niet helemaal droog was dus je kunt dit masker gemakkelijk 30 minuten op je gezicht laten zitten. Na het afhalen is mijn gezicht zichtbaar schoner, mijn poriën zijn kleiner en het masker doet dus echt wat hij belooft. Nog een extraatje, mijn huid was ook onwijs zacht en rook lekker n aar honing. Normaal bij peel off maskers haal je een soort velletje van je gezicht af, maar bij dit masker lijkt het een beetje op Gummi/rubber.

Jullie weten dat ik verzot ben op peel off maskers, ik vind het alleen al super leuk of ze van mijn gezicht af te trekken ^^. Jullie hebben dan ook al aardig wat peel off maskers voorbij zien komen en ik moet zeggen dat deze echt GE-WEL-DIG is! De voorgaande peel off maskers die ik heb gebruikt deden zeker hun werk niet zo goed als deze! Van deze maskers ga ik dus { lees: zodra in de aanbieding} een voorraadje aanleggen. Na een dagje shoppen of een dagje in de stad (lees: smog all the way) is dit masker ideaal. Want al die troep die je daar op je gezicht krijgt wordt verwijderd door dit masker!

blog 6 april 2023 044

Een ding kan ik zeker zeggen, ik ga dit masker nog heeeel vaak gebruiken!

De gebruiksaanwijzing klopt niet helemaal, ik heb hier met Dr. van der Hoog contact over gehad en bij de volgende lading zal de gebruiksaanwijzing correct zijn. Ga dus niet met lauw warm water aan de gang maar trek het masker lekker van je gezicht af😉. Maar de tekst die op de verpakking staat is echt super leuk!

blog 6 april 2023 037

Voordelen:

– Geur

– Structuur

– Prijs kwaliteit verhouding

– Maakt je gezicht zichtbaar schoner

– Maakt je huid lekker zacht

– Leuke naam en verpakking!

Nadeel:

-geen😀

Verder wil ik Dr. van der Hoog onwijs bedanken dat ik dit product heb mogen uitproberen voor jullie😉. Pssst.. weet je wat… er komen nog meer reviews aan van Dr. van der Hoog, maar dat wisten jullie al als je mijn vlog hebt bekeken :D!

Wat is jullie favoriete peel off masker??

Veel Liefs,

Miss073

Auteur: miss073

Blogger, studeerd jeugdzorg, enorme fantasie en heeft ADHD. Have fun!

9 thoughts on “Review: Dr van der Hoog Healing Honey Mask

  1. Ik kan de foto’s niet zien!

  2. Dat ziet er goed uit! Voorheen trok ik mijn maskers er mega snel af, toen ik dat ooit ergens las, stopte ik er meteen mee. :’)

  3. Ik zie het nu wel, gelukkig. Ik ben echt geen fan van honing geur dus ik wil deze ook niet proberen. Word er heel misselijk van!

  4. lijkt me fijn!

  5. gelukkig maatje dat deze goed is voor je huidje..snel afspreken dan kun je bij mij er vellen afhalen😛 hihi xxx

  6. en ja hoor de thee en chips wil ik zien..je weet at een chipsfanaat ik ben! xx

  7. Super artikel. Dank je ! Heb deze mask gekocht een tijdje geleden maar nog niet uitgeprobeerd ! Na het lezen van uw review, ga ik het vandaag proberen !🙂

  8. Sorry dat ik het zeg hoor, maar van die geur moet je echt houden, hij stonk VERSCHRIKKELIJK.

Geef een reactie

