Miss073

Believe you can and you're halfway there

Handwriting tag!

8 reacties

Heey Schattekes! ( good mood Knipogende emoticon)

Vorige week ontving ik een hele leuke TAG, namelijk de handwriting tag van Samantha. Super leuke tag! Jullie gaan namelijk kennismaken met mijn handschrift aan de hand van 8 opdrachten… namelijk:

1. What’s your name/your blogger name?
2. What’s your blog’s name/URL?
3. Write “The quick brown fox jumps over the lazy dog.”
4. Favorite quote?
5. Your favorite song?
6. Your favorite band/singers?
7.Anything else you want to say?
8. Tag three to five other people.

 

tag 002

3 en 4

tag 004

tag 005

En nog de mensen die ik tag::

tag 006

Tahnee`s blog is: http://tahneevanerning.blogspot.com/

Ik ben erg benieuwd naar het handschrift van de mensen die ik getagged heb!

Heb jij nog een tag die je wilt terug zien op www.miss073.com ?

Veel Liefs,

Miss073

Auteur: miss073

Blogger, studeerd jeugdzorg, enorme fantasie en heeft ADHD. Have fun!

8 thoughts on “Handwriting tag!

  1. Leuke tag, gaaf om te zien wat je handschrift is.🙂 Ik ben .com! Geen .nl😛 Bedankt voor het taggen. ^^

  2. Leuk! Bedankt voor het taggen😀

  3. Wat een leuke tag!! Ik ga zeker bij de bloggers kijken die je getaged hebben (aantal volg ik al via bloglovin, die zie ik vanzelf voorbij schuiven).

  4. meid wanneer doen we afspreken..schrijf ik een gedichtje voor je in mijn handschrift🙂 xxxjuhs

Geef een reactie

