Miss073

Believe you can and you're halfway there

Filmpje: Favoriete boeken

5 reacties

Hey Allemaal!

Vandaag was ik een beetje aan het serven en kwam op een nieuwe soort youtube site, ik heb van alles geprobeerd maar ik krijg mijn video vanaf deze site niet op mijn blog.. Daarom heb ik het filmpje voor jullie op youtube geüpload zodat ik het toch aan jullie kan laten zien! Vandaag mijn favoriete boeken, Veel kijk plezier!

Wat is jullie favoriete boek??

Veel Liefs,

Miss073

Auteur: miss073

Blogger, studeerd jeugdzorg, enorme fantasie en heeft ADHD. Have fun!

5 thoughts on “Filmpje: Favoriete boeken

  1. Haha, sawpraktijken! xD Het sawpraktijken boek lijkt mij wel interessant, het deed mij aan Level26 denken. Ik zou wel een recensie van De 50 50 moorden zien, heet hij zo? Sawpraktijkenboek! Zelf ben ik een groot fan van de Level26 boeken, spannend, en zo gaaf! Zeker de moeite waard om te lezen. Wow, damn dangerous die stapel bovenop, valt alles ineens naar beneden!😐

    • Haha, ja die boeken die vielen kon ik jullie niet ontnemen😛. Ik ga een recensie schrijven over de 50/50 moorden😀, ik ga ook eens een kijkje nemen naar lvl26 boeken😀

      • Oh, ik ben benieuwd! Echt, die boeken.. amazing! Het zijn meerdere in één, heel raar. Je moet ook de laptop bij de hand houden, want er staan ook links in het boek, zo kan je kijken hoe dingen aflopen etc. Echt heel gaaf.

  2. Achtste groepers huilen niet draait momenteel ook in de bios, maar dat wist je inmiddels vast al wel😉 . Mooi boek is dat he, ik heb hem gelezen toen hij net uit was (zo’n 12 jaar geleden).

    • Ja, het is echt een prachtig boek! Dat hij al in de bios draait wist ik niet.. Hou die dingen niet zo heel goed in de gaten… Misschien binnenkort wel even gaan,… of ik wacht op de dvd ^^

Geef een reactie

