Miss073

Believe you can and you're halfway there

Look van vandaag: Narcisje

7 reacties

Hey Allemaal!

Vandaag heb ik voor jullie een FOTD met narcissen kleurtjes. Mijn ooglook is een combinatie met de gele oogschaduw en het oogpotlood (ik heb ze namelijk ook zelf!) die je kan winnen in het spring of happiness pakket en een groene kleur. Ik heb mijn favo blush gebruikt en een roze lipstick! verkoop marktplaats 004

verkoop marktplaats 005

verkoop marktplaats 019

What do you think???

Veel Liefs,

Miss073

Auteur: miss073

Blogger, studeerd jeugdzorg, enorme fantasie en heeft ADHD. Have fun!

7 thoughts on “Look van vandaag: Narcisje

  1. Mooie look, leuke combinatie ook met elkaar!

  2. mooi zeg, staat je goed!

    • Ach ja, die hele rotzooi ofdat een merk wel of niet dirrveoefprij is omdat het moederbedrijf het niet is. Volgens mij gebeurt hetzelfde met Burt’s Bees, maar daar zeggen ze juist niet echt veel met het moederbedrjif te maken te hebben, en niet de producten van het moederbedrijf gebruikt. Anyway, je hebt me overgehaald; ik ga straks op zoek naar een V&D in Den Bosch.Nurchamiel recently posted..[]

  3. mooi hoor geeft een echt voorjaarsgevoel

Geef een reactie

