Miss073

Believe you can and you're halfway there

By Astrid: Sheaboter by TBS

5 reacties

Hallo luitjes!

 

Ik laat weer van me horen! Voor jullie heb ik deze keer een review over Body Butter met sheaboter van The Body shop.

image

Een intensief werkende, romige bodycrème, die gemakkelijk door de huid wordt geabsorbeerd; je ruikt de hele dag lekker! Hij smeert goed en trekt niet na het opdrogen! Het is natuurlijk heerlijk om je na het douchen helemaal in te smeren en daar is deze body Butter prima geschikt voor.

Dat komt omdat deze body cream verzorgend en verzachtend werkt en de huid beschermt tegen vochtverlies, tot wel 24 uur lang. Hij is speciaal ontworpen voor de zeer droge huid. Omdat ik een vettere huid heb word hij voor mij iets te vet maar toch vind ik het een fijn product. Een potje kun je kopen in verschillende geurtjes; mijn test product ruikt naar chocolade met nootjes. Voor €15 heb je er al een en ja, hij gaat super lang mee! Je hebt namelijk niet veel nodig om je lekker in te smeren. Hij is zijn geld zeker waard! Wat is jullie favoriete geurtje van de body-shop? En wat zou jij graag willen zien dat we daar van testen? Laat het ons weten!

Liefs,

Astrid

Auteur: miss073

Blogger, studeerd jeugdzorg, enorme fantasie en heeft ADHD. Have fun!

5 thoughts on “By Astrid: Sheaboter by TBS

  1. Hey Astrid, leuk je weer te zien🙂

    Jaaaaa deze body butter is zalig! Ik had hier twee mini’s van, handig voor in je tas (ik gebruikte het als handcreme).

    Mmmm…. ik zou het leuk vinden als Miss073 blog een keer make up van The Body Shop zou reviewen. Ze hebben fijne items maar ik zie ze zelden terug op beauty blogs? (muv nieuwe collecties)??

  2. Oh my, de body butters van de TBS zijn echt amazing! Ik heb een andere variant, Blueberry, GODDELIJK!

  3. We zullen is kijken of we daar iets aan kunnen doen..bedankt voor de reacties.
    liefs, Astrid

Geef een reactie

