Miss073

Believe you can and you're halfway there

Maand thema!

2 reacties

Hey Allemaal

Het is april!!! JeeeJ nog 22 nachtjes slapen en ik ben jarig!! April is echt mijn favoriete maand! Niet alleen omdat ik jarig ben, maar het is meestal lekker weer, bloemetjes, babydiertjes kortom april is gewoon helemaal de bom! Maar goed, met deze gedachte ben ik dus gaan denken over het maand thema en het is geworden….

tromgeroffel……….

banner april

Het is natuurlijk een spring, maar in april spring ik naar geluk en blijdschap en ben ik bijna altijd lekker vrolijk. Vandaar spring of happyness! Astrid is gelukkig ook helemaal weg van de lente en heeft haar jurkjes al klaar hangen Emoticon met brede lach. Om jullie helemaal in de lente mood te krijgen ondanks dat het gevroren heeft wat leuke foto`s en wallpapers!

Tabby Kitten and Spring Flowers

spring-daisy-field-flowers-grass-lady-bug-nature-sunshine

green-hd-spring-wallpaper

Bankoboev.Ru_yagnenok

lente 22 maart!! 009lente 22 maart!! 122Buiten product foto`s maken Emoticon met brede lach I Like! lente 22 maart!! 147

 

tumblr_lap9pyLMTg1qcl1vfo1_500_large

Helaas begint april met vorst en misschien nog wel sneeuw, maar dat weerhoud Astrid en mij er niet van heerlijk bezig te gaan met dit thema! Hebben jullie verzoekjes voor looks, nailarts of andere artikelen??

Let us know!

Veel Liefs,

Miss073

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Auteur: miss073

Blogger, studeerd jeugdzorg, enorme fantasie en heeft ADHD. Have fun!

2 thoughts on “Maand thema!

  1. Oeh gaaaf thema! Ik ben benieuwd naar de looks!

  2. in sommige tliepreksters hebben ze inderdaad ook de Catrice lijn. Maar ik blijf erbij dat in fillialen van Kruidvat in Rotterdam centrum en Den Haag centrum, waar ik dan vaak kom, de Catrice producten snel uitverkocht zijn.

Geef een reactie

