Miss073

Believe you can and you're halfway there

Review: Chocolate masker Kruidvat

7 reacties

Hey Allemaal!

Er is een rede dat ik vandaag zo laat post, het is namelijk tentamen tijd en altijd als het zo ver is ben ik onwijs goed in uitstellen. Ik stel echt alles uit en mijn impulsiviteit krijgt de vrije loop tijdens deze dagen. Nu ben ik net pas thuis omdat ik even boodschappen moest doen ( kwart over 7 xD). Ondertussen heb ik wat geshopt, ben ik bij even bij Astrid geweest en zo nog een aantal dingen. Helemaal vergeten dus dat ik nog geen post online had xD. Rond mijn tentamen periode ben ik een nog grotere chaos dan normaal, maar een voordeel mijn kamer is lekker opgeruimd^^.

Maar goed, het chocolate masker!

 masker nieuwebril ameriacan scarf 084

Vandaag heb ik het chocolate masker van Kruidvat op mijn gezicht gehad en dit was een prettige ervaring ^^. Het masker ruikt naast chocolade ook nog eens naar karamel! Dit vond ik super want ik ben foodie geurtjes vrij snel beu en vooral de geur van chocolade. Omdat het juist naar karamel rook hinderde ik me dus gelukkig niet aan de geur. Het kleurtje is lekker bruin, geen pure maar echt meer chocola met karamel. De substantie komt in de buurt van een chocolade pasta op kamer temperatuur en is lekker dik, hierdoor smeert hij lekker uit.

Lekker kleurtje! masker nieuwebril ameriacan scarf 092

Als ik last heb van uitstel gedrag ga ik vaak gekke foto`s maken xD masker nieuwebril ameriacan scarf 094

Eenmaal op mijn gezicht, tintelt het masker een beetje op mijn kin en wangen. Naar een aantal minuten krijg je een soort kippenvel/stroomschokjes (die je weleens bij de fysio op je rug krijgt, van die stroom sponsen, maar dan op de lichtste stand) gevoel. Dit vond ik erg lekker, het leek een beetje op een soort massage en ik ontspande er echt van. Na een minuut of tien begint het maskertje op de plekken waar je het heel dun hebt aangebracht op te drogen, maar dan is het ook tijd om hem eraf te halen ( sst! ik laat hem meestal iets langer zitten.)

 

Na ongeveer een kwartiertjemasker nieuwebril ameriacan scarf 096

Het resultaat! Mijn gezicht was echt super zacht, het voelde gevoed!Wel had ik wat velletjes op mijn neus ( 3 of zo dus valt reuze mee). Ook had ik zelf het idee dat het de roodheid die ik standaard in mijn gezicht heb minder was geworden.  Helaas heeft dit masker niet mijn gezicht goed gereinigd maar dat is ook niet de functie van dit masker. Wat ik ook erg leuk vind aan dit masker is dat het maar €0,99 kost en dan heb je 2 maskers. Kortom ik vind dit echt een fijn masker en ga het zeker nog een keertje aanschaffen.

Voordelen:

– Lekkere geur

– Leuk kleurtje!

– Budget proof!

– Maakt je huid heerlijk zacht

– Voed de huid

– Heerlijke tinteling als je het op je gezicht hebt zitten.

Nadelen:

– Het masker reinigt niet grondig

– Vieze geur als je ook niet van karamel houd

 

Hebben jullie al ervaring met de nieuwe Kruidvat maskers??

Veel Liefs,

Miss073

 

Aa bijna vergeten! Maar ik heb een American scarf gescoord vanavond voor maar € 7,95 Koopje vergeleken met de prijzen op internet! Ik heb hem trouwens gekocht in een lederzaakje in het winkelcentrum de helftheuvel. Daar hebben ze de sjaals nog volop! Wat vinden jullie van de American Scarf???

masker nieuwebril ameriacan scarf 140

xxx

Auteur: miss073

Blogger, studeerd jeugdzorg, enorme fantasie en heeft ADHD. Have fun!

7 thoughts on “Review: Chocolate masker Kruidvat

  1. Oh, amazing scarf! Het lijkt mij wel een fijn masker, nomnom, kaneel! Ook al bevat hij meer chocolade. :’) Het klinkt goed!

  2. Super mooie sjaal inderdaad! Dat masker lijkt me erg lekker, ga er zeker eens naar kijken🙂

  3. hoi kan het zijn dat het e jeukend gevoel geeft en e warme gevoel ?

Geef een reactie

