Miss073

Believe you can and you're halfway there

Review: Lush Magic mushroom

7 reacties

Hey Allemaal!

foto`s astrid en producten 274

Vandaag heb ik voor jullie een stukje geschreven door Astrid! Ze is afgelopen week lekker in bad gegaan met de Magic Mushroom van lush. Hieronder het stukje van Astrid! Veel lees plezier!

 

“De veelbelovende Lush Mushroom!

clip_image002

Ja hoor het is zover, baddertijd met de Magic Mushroom!

Ow wat heerlijk dat ik thuis een bad heb..even relaxen en lekker ontspannen! Met deze mushroom moet dat helemaal goed komen, je laat het bad vollopen en je zorgt dat je hem goed verkruimeld. Er ontstaat dan een gigantisch schuimbad. Deze bubblebar van lush ruikt heel sterk je ruikt een beetje vanille en een vleugje limoen. Ook aardbeien ruik je erin terug. Alleen al voor de geur zou je hem kopen zo lekker ruikt hij! De Magic Mushroom kost 4,25 euro per stuk, je kunt ze in de Lushstore kopen of op internet. Al met al een geweldig stukje ontspanning voor in bad…dank je wel Steffie!”

 

 

Wat een heerlijk stukje ^^! Nu baal ik nog harder dat ik geen bad heb, haha xD. Het lijkt me zo lekker ontspannend! Ik heb Astrid nog even gebeld over wat het nou eigenlijk met haar huidje deed want daar was ik erg benieuwd naar. De Magic Mushroom maakt je huidje wel zacht, maar het is vooral heerlijk ontspannen door de lekkere geuren die er vrij komen vertelde Astrid!

Hebben jullie een bad thuis??? Wat is je favoriete bad product??

Veel Liefs,

Miss073 en Astrid!

Auteur: miss073

Blogger, studeerd jeugdzorg, enorme fantasie en heeft ADHD. Have fun!

7 thoughts on “Review: Lush Magic mushroom

  1. Ik heb een bad en een douche maar ik gebruik mijn bad eigenlijk maar 1 à 2 keer op een jaar. Beetje zonde🙂 Misschien moet ik bij Lush maar eens een paar producten gaan halen zodat ik in bad MOET🙂

  2. Ah, ik mis nu ook mijn bad! Haha, geweldige review, ik wil hem oook!

  3. IK.WIL.EEN.BAD!

    Leuk geschreven Astrid, ik kan het bijna ruiken🙂

    Eh omdat ik geen bad heb: mijn fave doucheproduct is Balneum, mijn huid is sinds een maandje of 4 supergevoelig en dit is eigenlijk het enigste waar ik tegen kan.

  4. Wat leuk om jullie reacties te zien! super! dit motiveert mij om nog meer te reviewen🙂 dank jullie wel! tof! xxx Astrid

  5. Ik heb echt spijt dat ik deze niet gekocht heb, hij ziet er zo lekker uit!

Geef een reactie

