Miss073

Believe you can and you're halfway there

Lucht!

4 reacties

Hey Allemaal!

Gisteren waren mijn vriend en ik even gaan kijken in het park ( er was een grote politiecontrole gaande en we waren nieuwsgierig!) Daar was het lekker druk, maar toen ik over de plas heen keek was de zonsondergang echt prachtig! Ik was echt super blij dat ik mijn camera bij had en heb dus gelijk wat plaatjes geschoten. Natuurlijk ga ik deze plaatjes met jullie delen’Knipogende emoticon.

28maart 006

28maart 005

28maart 007

 

28maart 004

 

Als ik ergens verzot op ben is het wel de kunst van de lucht, zonsondergang, zonsopgang, roze wolken, wolken met figuurtjes, noem maar op ik kan er echt goed bij weg kwijlen!

Wat is jou favoriete natuurlijke fenomeen waar je onwijs van kan genieten?

Veel Liefs,

Miss073

Auteur: miss073

Blogger, studeerd jeugdzorg, enorme fantasie en heeft ADHD. Have fun!

4 thoughts on “Lucht!

  1. Prachtig! Ik vind foto’s maken van natuur altijd erg leuk om te doen.

  2. Oh, wauw, prachtige pictures!

Geef een reactie

