Miss073

Believe you can and you're halfway there

Vlog: Pakketje

7 reacties

Hey Allemaal!

Vandaag heb ik voor jullie een vlog! Toen ik vandaag namelijk thuis kwam was er een pakketje voor mij bezorgd met een hele leuke inhoud. Het was echt een verassing en ik was dus gelijk laaiend enthousiast ( lees chaotisch). Daarom ben ik gelijk voor jullie een filmpje gaan opnemen met wat er in het pakketje zat.

Pas op het filmpje is een beetje chaotisch xD, maar veel kijk plezier! ( vergeet hem niet op HD te zetten, mij te volgen op youtube en thumbs up natuurlijk Knipogende emoticon )

Hieronder nog een keer de producten op de foto!

Hypo sensitive kalmerende dagcrème. foto`s blog.. 27 maart 2012 024

Handsome Handcrème foto`s blog.. 27 maart 2012 041De maskertjes: Fabulous fruits, healing honey en madly mango melon.foto`s blog.. 27 maart 2012 040

Ik was dus aardig verrast toen ik thuis kwam dat ik deze heerlijke producten mag gaan testen en reviewen. Ook erg goed dat ze er rekening mee hebben gehouden dat ik een gevoelige huid heb.

Naar welk product zijn jullie het meeste benieuwd??

Veel Liefs,

Miss073

 

 

 

Auteur: miss073

Blogger, studeerd jeugdzorg, enorme fantasie en heeft ADHD. Have fun!

7 thoughts on “Vlog: Pakketje

  1. Ik ben vooral benieuwd naar de Hypo sensitive kalmerende dagcrème!

  2. Leuke producten, ik ben benieuwd naar de reviews! Waarom ken ik het liedje op het eind? xD

  3. Wat een leuke verrassing!😀
    Ik ben benieuwd naar de kalmerende dagcrème, word altijd wel blij van Dr. van der Hoog producten.

  4. Pingback: Terugblik op 2012 « Miss073

Geef een reactie

