Miss073

Believe you can and you're halfway there

Lakje van Vandaag: Catrice Blue Cara Ciao

10 reacties

Hey Allemaal!

Vandaag voor jullie een extraatje, namelijk nog een post! Ik ga vandaag aan jullie ook nog een nieuw lakje van Catrice laten zien genaamd Blue Cara Ciao.Het is echt een blauw smurfen kleurtje en knalt lekker op je vingers! Super leuk met dit weer. Op naar de foto`s !

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

Ik heb het nu een keer met een slideshow geprobeerd!

Wat vinden jullie van het kleurtje?? Vinden jullie zo`n slideshow fijn kijken??

Veel Liefs,

Miss073

Auteur: miss073

Blogger, studeerd jeugdzorg, enorme fantasie en heeft ADHD. Have fun!

10 thoughts on “Lakje van Vandaag: Catrice Blue Cara Ciao

  1. Ik vind normale foto’s zelf fijner! Maar dat ben ik. Ik weet niet hoe anderen hier over denken, natuurlijk. Het lakje is echt heel mooi! Ik wil hem hebben!

  2. Mooie nagellak, het is inderdaad leuk in een slideshow, even afwisseling! Maar normale pictures zijn ook goed.😀

  3. Leuk gedaan die slideshow! Ik heb deze kleur ook en vind hem erg leuk.

  4. Vind het een heerlijk zomers kleurtje!

  5. Ik vind normale foto’s ook leuke om te bekijken🙂 En ik vind dit lakje echt zo mooi! Heb echt zin in de zomer gewoon!

Geef een reactie

