Miss073

Believe you can and you're halfway there

Meet Astrid!!!

1 reactie

Hey Allemaal!

Ik heb het gisteren al een beetje aan jullie verteld, maar vandaag gaan jullie toch echt kennismaken met Astrid! Astrid is een van mijn beste vriendinnetjes en zij heeft een hele andere huid dan ik. Vandaar dat ik haar gevraagd heb om mij te helpen met testen. Dat wilde ze heel graag doen en dus wordt Miss073 versterkt door Astrid! We hebben voor jullie een filmpje opgenomen. Veel Kijkplezier!!

 

 

Goed, dit is dus Astrid! Hebben jullie nog vragen stel ze hieronder!!

Heeft jou beste vriendin de zelfde soort huid als jij of ook totaal anders net als ons!

Veel Liefs,

Miss073 en Astrid!

Auteur: miss073

Blogger, studeerd jeugdzorg, enorme fantasie en heeft ADHD. Have fun!

One thought on “Meet Astrid!!!

  1. Echt leuk dat Astrid erbij is gekomen! Geweldig filmpje, ik ben benieuwd naar de Q&A video.😀

Geef een reactie

