Miss073

Believe you can and you're halfway there

Unboxing Truly Yours maart 2012

5 reacties

Hey Allemaal!

collage

Vanochtend kreeg ik een grote verrassing! De postbode stond er met mijn eerste Truly Yours box! Ik ben er echt heel erg blij mee!! Kijk allemaal lekker mee, ik zit wel te ontbijten ondertussen maar ik was zo enthousiast! Ik heb het filmpje gewoon zo opgenomen en niets geknipt ^^ Veel kijk plezier!! 

Waar zijn jullie erg benieuwd naar???

Veel Liefs,

Miss073

Auteur: miss073

Blogger, studeerd jeugdzorg, enorme fantasie en heeft ADHD. Have fun!

5 thoughts on “Unboxing Truly Yours maart 2012

  1. Steffie, ik krijg honger van dit unboxing filmpje haha.
    Ik heb de box vanmorgen ook binnen gekregen (en gisteren al de glossybox, het lijkt wel kerstmis) en we hebben dezelfde inhoud. Ik ben erg benieuwd naar de graedir creme aangezien er allemaal fijne verhalen in het boekje staan. Moet alleen nog even wachten totdat ik er foto’s voor mijn post van heb gemaakt (het zware leven van een blogger, je kent het wel😉 ).
    En hoorde ik het nou goed, was je blijer met je box dan dat je vriend voor de deur zou staan?😀 haha

    • Haha, jaa dat hoorde je goed😛. Maar ik was zo enthousiast dat dat eigenlijk er een beetje uit floepte. ( heb ik wel vaker last van xD). Ik ben benieuwd naar je post!

  2. Leuke box, ik kon hem nog niet!😀

  3. Pingback: Terugblik op 2012 « Miss073

Geef een reactie

