Miss073

Believe you can and you're halfway there

Lakje van vandaag Spring Grass

4 reacties

Hey Allemaal!

Vandaag heb ik voor jullie een lakje van vandaag. Ik heb een soort gras tips gemaakt en vond dit erg vrolijk. Ook heb ik al een idee om er een variatie ermee te maken maar die bewaar ik nog even tot Pasen. Ik heb voor deze tips check me out van Essence gebruikt en Run forest run van Catrice.

Met flitsblog 21 maart 003Zonder flits, sorry van de butsen op mijn middelvinger maar het zat er al een aantal dagen op.blog 21 maart 005

Nog een keertje!blog 21 maart 004

Ik vond het een erg vrolijk gezicht, helemaal met dit weer en de lente die aanbreekt!

Pas jij je nagels ook aan op het seizoen??

Veel Liefs,

Miss073

Auteur: miss073

Blogger, studeerd jeugdzorg, enorme fantasie en heeft ADHD. Have fun!

4 thoughts on “Lakje van vandaag Spring Grass

  1. Ah, wat een gave nailart! True, heel vrolijk!

Geef een reactie

