Miss073

Believe you can and you're halfway there

REVIEW: Mascara van Unity Cosmetics!

12 reacties

Hey Allemaal!

acidDC 006

Laats had ik bij Celeste een mascara en een oogpotlood van Unity Cosmetics gewonnen. Natuurlijk heb ik die voor jullie uitgebreid getest en ik ben er erg blij mee! De mascara heeft een borsteltje van rubber met een hele boel haartjes. Daarnaast gaat hij van dik naar dun en loopt hij ook nog een beetje in een halve maan. Dit is erg handig want als ik ergens mee knoei is het wel mascara en bij deze gebeurt dat dus nauwelijks! Wat ik fijn vind aan Unity Cosmetics is dat er geen parabenen of parfum in hun producten word gebruikt. Ook schijnt er vitamine E in de mascara te zitten maar daar heb ik eigenlijk niet zo veel van gemerkt, mijn wimpers zijn niet sterker of zoiets. Omdat ze dus geen parabenen en parfum gebruiken en vitamine E toevoegen is deze mascara geschikt voor de gevoelige ogen.

acidDC 013

De mascara blijft erg goed zitten, de hele dag door. Ik zou heb bijna long lasting noemen xD! Nee een uur of 10 houd hij het echt wel vol dus voor de mensen met lange dagen is hij ideaal! De mascara scheidt de wimpers goed, verlengt ze en krult ze. Een mascara die dit allemaal doet is vaak moeilijk te vinden dus ik was aangenaam verrast hierdoor.

Zonder mascara! lente! 15 maart 005

Met maar 1 laagje! lente! 15 maart 008

Ik vind de mascara erg fijn en ik denk dat ik hem ooit nog wel een keer aanschaf! Op dit moment heb ik nog zo veel mascara liggen dat het niet nodig is. De mascara is verkrijgbaar in de web shop van Unity Cosmetics voor € 12,50. Een gemiddelde prijs dus voor een mascara. Wat ook leuk is, is dat Unity Cosmetics bij de beschrijving onder hun producten make-up tips geeft! Deze staat bijvoorbeeld bij de mascara “

“MAKE UP TIPS:

Laat tussen het aanbrengen van meerdere laagjes mascara slechts 20 seconden tijd zitten. Als je langer wacht, droogt de eerste laag te snel en krijg je klontertjes. Als je korter wacht, is de mascara nog te nat en veeg je eigenlijk de eerste laag er weer af.

Mascara is na het eerste gebruik nog 6 maanden houdbaar (dat is niet alleen bij de mascara van Unity Cosmetics zo, maar bij bijna alle merken). Als je wilt controleren of je mascara nog ‘goed’ is, ruik dan maar eens aan het borsteltje van de mascara. Als je een vreemde, muffe geur waarneemt (anders dan een olie-achtige geur), dan is de mascara niet meer bruikbaar. Je zult dan ook merken dat de mascara wat dikker is geworden, soms een grijze waas heeft, en sneller klontert. Als de mascara vreemd ruikt, gooi ‘m dan weg om eventuele oogirritaties te voorkomen.” Bron: http://www.unitycosmetics.com/ogen/43-mascara.html

Wat ik ook grappig vind is dat ze er specificaties bij hebben staan, die je eigenlijk bij elektronica winkels tegen komt. Er staat bijvoorbeeld hoe lang de mascara is en hoeveel gram hij weegt.

Pluspunten:

– scheidt de wimpers goed

– Verlengt de wimpers

– Krult de wimpers

– Geen parabenen of parfum

– Er zit vitamine E in

 

Nadelen:

– Prijs kan voor je iets aan de hoge kant zijn

– Je kan het alleen in de web shop kopen.

Hebben jullie ervaring met de producten van Unity Cosmetics?

Veel Liefs,

Miss73

Auteur: miss073

Blogger, studeerd jeugdzorg, enorme fantasie en heeft ADHD. Have fun!

12 thoughts on “REVIEW: Mascara van Unity Cosmetics!

  1. Hij is inderdaad mooi, vooral het borsteltje ook, op één of andere manier gaat mijn voorkeur uit naar siliconenborstels, much better!

  2. Ik vind hem wel een mooi effect geven!

  3. Wauw, mooi effect! Ik had wel nog nooit van dit merk gehoord, en ik shop helaas ook niet online. Ga toch de shop eens een bezoekje brengen, wil weten wat ze nog meer te bieden hebben!

  4. Wat leuk te horen dat je tevreden bent over ons product! Inmiddels zijn er al diverse kapsalons en schoonheidssalons die onze producten ook verkopen, op http://www.unitycosmetics.com/content/27-verkooppunten-en-blogs kun je zien wat de verkooppunten zijn (en we breiden daar nog steeds mee uit).
    hartelijke groet,
    Sonja
    Unity Cosmetics

  5. Ziet er goed uit! En het lijkt mij een normale prijs voor een mascara, tegenwoordig kost een max factor mascara al makkelijk 16 euro..

Geef een reactie

