Miss073

Believe you can and you're halfway there

lakje van vandaag: Birdy Reloaded

4 reacties

Hey Allemaal!

Vandaag een lakje van vandaag van catrice!

Met flitsbirdy blog 14 maart 001

Zonder flitsbirdy blog 14 maart 008

Mijn nagelriemen zijn op het moment een hel! Iemand een vlugge, slimme en goedkope tip hoe ik ze in betere conditie kan krijgen?? Wat vinden jullie van het Lakje?

Veel Liefs,

Miss073

Auteur: miss073

Blogger, studeerd jeugdzorg, enorme fantasie en heeft ADHD. Have fun!

4 thoughts on “lakje van vandaag: Birdy Reloaded

  1. Wat een mooi lakje! Erg leuk voor de lente en zomer!🙂 Ik zou ze vooral heel goed insmeren met een nagelolie/crème. Zodat ze minder droog zijn.🙂 Je hebt bijvoorbeeld Etos nagelolie en die is niet duur!

  2. Oh, like it a lot! Ik heb toevallig de oude versie hiervan, dacht ik. Is hier een oude versie van? Ook iets met birdy.😀 Maar deze is feller, dat vind ik wel leuker. xD

Geef een reactie

