Miss073

Believe you can and you're halfway there

Miss073 Kletsservice

2 reacties

Lieve bezoekers,

Mijn vriend heeft een teamspeak server mij en mijn beziekers beschikbaar gesteld. Hier kunnen we met elkaar kletsen (Als je een microfoon hebt)maar je kan ook luisteren en chatten met elkaar.

Ik ga even uitleggen wat je moet doen als je erin wilt:
Download en installeer de 32bit versie van teamspeak –> http://www.teamspeak.com/?page=downloads

Als je hem hebt geïnstalleerd krijg je een lijst met allemaal namen te zien, probeer die te negeren en weg te klikken. Boven in waar bij andere programma`s bestand staat, staat bij dit programma connections KLIK daarop.
Vervolgens staat daar recht onder connect en dan komt er een nieuw pop-up venstertje en daar ga je de volgende gegevens invullen.
server: www.interneppe.nl
Nickname –> je eigennaam

WachtWoord=  op aanvraag: Mailtje naar Miss073@hotamail.nl

Dan kom je in onze teamspeak zie je verschillende rooms, bovenaan staat miss073 beautytalk, dubbelklik en je zit in de beautyklets room :D Hier wordt er natuurlijk netjes en respectvol met elkaar omgegaan, Zo niet krijg je een ban.

Ik hoop jullie snel te spreken!

Voortaan probeer ik iedere zondag een uurtje in te lassen om live vragen te beantwoorden!

Veel Liefs,

Miss073

Auteur: miss073

Blogger, studeerd jeugdzorg, enorme fantasie en heeft ADHD. Have fun!

2 thoughts on “Miss073 Kletsservice

  1. Nog steeds een erg leuk idee🙂

Geef een reactie

