Miss073

Believe you can and you're halfway there

Lakje van Vandaag: Cherry Blossom Pink

9 reacties

Hey Allemaal!

Vandaag heb ik voor jullie weer een Lakje van vandaag. De basis is WIC nr 14 by Herome, daarover heb ik een laagje flakeys aangebracht en heb ik de cherry blossom gemaakt met een zwarte, witte en een lichtroze striper.

blog 7-3-2012 024

blog 7-3-2012 026

blog 7-3-2012 029

blog 7-3-2012 027

Excuses voor mijn verschrikkelijke nagelriemen, ze zijn al sinds carnaval echt bagger en niets werkt. Ik ben benieuwd wat jullie van dit lakje vinden! Hou trouwens vanavond de website in de gaten want ik heb een heel leuk nieuwtje Emoticon met brede lach!

Veel Liefs,

Miss073

Auteur: miss073

Blogger, studeerd jeugdzorg, enorme fantasie en heeft ADHD. Have fun!

9 thoughts on “Lakje van Vandaag: Cherry Blossom Pink

  1. Wauw, damn girl! Je hebt goede nailartskills!

Geef een reactie

