Miss073

Believe you can and you're halfway there

Nieuwe LE`s!

12 reacties

Hey Allemaal,

Ik kom de aankondiging van de nieuwe Limeted editions overal tegen en ik loop echt overal te kwijlen. Beide edities van Essence en Catrice zijn eind april begin mei verkrijgbaar. Gelukkig ben ik eind april jarig en weet ik stiekem al waar ik mijn verjaardag geld aan ga uitgeven. Kijken jullie mee?

Als eerste de Revolutionaire lijn van Catrice, alleen al van de naam kwijl ik weg! Iedere girl die iets heeft met geschiedenis moet deze natuurlijk hebben. Het zijn geweldige producten!

Van Links naar rechts: Innocent toxin,  Attracting camouflage, Colour bomb, Colour of honor en Mission lilac voor die super budget prijs van €2,49nagellak

Velvet Matt Lip Colour van links naar rechts: Colour bomb, Nude alarm en Bloody red voor de heerlijke prijs van € 3,00image.php

 

Powder blus in de kleur Colour bomb! Zie die mooie overgang van knal roze naar licht roze. Deze kost € 3,99blush

Smokey eyes palettes in de kleuren Toxic combination en Explosive combination voor de heerlijke prijs van    € 4,49 quatro 1

quatro2

Echt als het aan mij ligt wil ik alles hebben behalve de rode lipstick. De verpakkingen zijn prachtig! Ja hier kijk ik echt naar uit *kwijlt weg met leuke ideeën voor looks*.

De Essence trend edition fruity! Een mooie lijn met heerlijke fruitige producten, althans zo ziet het er uit Knipogende emoticon.

Eye shadow sorbets in de kleuren: Peachy beauty, banana joe en one kiwi a day voor € 2,79 per stuk.eceshadowsorbet

Nagellak in 5 kleuren a € 1,79 per stuk

Verry cherry en one kiwi a daynagellakkk

Mashed berries nagellakkes

Banana joe en peach beautynagellakks

Blush sorbet Smooty operator voor € 2,79blussorbet

Fruity lipbalms  in peach beauty en verry cherry €1.99 per stuk.

lipbalm

2 Topcoats beide € 1,99topcoat

Ik denk dat dit van die fimo schijfjes zijn die je op je nagels kan plakken. Deze kosten € 1,99

 

fimo

 

Ik ben erg benieuwd naar deze lijnen. Van de essence fruity collectie wil ik “gelukkig voor mijn portemonnee” niet alles maar de nagellakjes wil ik zeker wel hebben. Dit zijn namelijk top kleuren voor de lente en zomer!

Als je een ding mocht kiezen van iedere lijn wat zou jij dan aanschaffen??

 

Veel Liefs,

Miss073

 

 

Bron foto`s :

http://www.beautyscene.nl/p/71870/catrice_revoltaire_limited_edition_mei_2012

http://www.beautyscene.nl/p/71890/essence_trend_edition_fruity_-_april/mei_2012

Auteur: miss073

Blogger, studeerd jeugdzorg, enorme fantasie en heeft ADHD. Have fun!

12 thoughts on “Nieuwe LE`s!

  1. Ik MOET die blush van Catrice hebben. Die is echt zo prachtig.

  2. Waaauw, gorgeous van Essence!

  3. ziet er erg mooi uit! ik wil er zeker wat va hebben

  4. De fruity collectie ziet er echt geweldig uit !

  5. De blush van Catrice en de lakjes van de Fruity collectie.. WAUW!

  6. De naam van de LE van Catrice is Revoltaire, geen Revolutionaire, en heeft volgens mij niks met geschiedenis te maken…

    • woops is een leesfoutje geweest, maar de mooie tekeningen erop zijn wel gebaseerd op een kunststroom uit de nieuwe tijd, de tijd van de revolutionairen xD vandaar de verwarring

Geef een reactie

