Miss073

Believe you can and you're halfway there

10 random facts over miss073

4 reacties

Hey Allemaal!

Vandaag heb ik een filmpje voor jullie waar ik jullie iets meer kennis laat maken met mij. Ik vertel hier 10 random feitjes over mezelf. Veel kijk plezier!

Hier mijn litteken litteken

Helaas kon ik geen playback foto meer vinden. Laat me jullie vragen weten en weten welke balsem je mee wil laten doen in de battle!

Fijne avond!

Veel Liefs,

Miss073

Auteur: miss073

Blogger, studeerd jeugdzorg, enorme fantasie en heeft ADHD. Have fun!

4 thoughts on “10 random facts over miss073

  1. Leuke aankopen heb je gedaan! Haha, al die random facts zijn leuk.😀 Toevallig ben ik er vandaag ook nog mee bezig geweest.🙂 Wel een litteken heb je eraan over gehouden hoor, damn, ergens vind ik het wel mooi gehecht.🙂

  2. Leuk filmpje, meid!😀 Lekker spontaan ook. Moest wel lachen om Blue Curaçao, haha.

  3. haha xD Gelukkig was het voor jou ook herkenbaar!😀

Geef een reactie

