Miss073

Believe you can and you're halfway there

Miss073 Roert haar staart

1 reactie

Hey Allemaal,

banner maart

Vandaag de intro van een nieuw maandthema! Kennen jullie het gezegde maart roert zijn staart? Nou, dat gaat Miss073 deze maand ook doen. Er kan dus echt van alles online komen en er kunnen natuurlijk verzoekjes ingediend worden. Op het moment ben ik ziek, maar ik zal proberen iets voor jullie vanavond online te krijgen.

Heb je ideeën of verzoekjes ?? Laat het me weten via de comments, twitter, email of facebook.

Veel Liefs,

Miss073

Auteur: miss073

Blogger, studeerd jeugdzorg, enorme fantasie en heeft ADHD. Have fun!

One thought on “Miss073 Roert haar staart

  1. Ik weet niet wat het is, dus ik ben heel benieuwd!😀 Ik vind het leuk dat je met thema’s aan de slag gaat. Beterschap!

Geef een reactie

