Miss073

Believe you can and you're halfway there

Lakje van vandaag : Catrice ACid DC

7 reacties

Hey Allemaal!

Vandaag heb ik voor jullie een swatch van Catrice ACid DC. Het is een heerlijke lak die super goed dekt! Eén laag dekt al prima maar ik heb hieronder twee dunne laagjes omdat ik dat fijner vind werken. Het nieuwe kwastje maakt dat het klusje sneller is geklaard en ik heb echt het idee dat de nieuwe lakjes van Catrice sneller drogen. Ik ben echt helemaal weg van de kleur{green addict}!

 

BinnenNaamloos

Buitenipod februari 073

Het lakje is echt een aanrader! Hij kost namelijk maar €2,49 (bij kruitvat), heeft een breed kwastje waarmee je snel lakt, droogt snel en dekt super goed. Super product dus! Het enige nadeel wat ik kan bedenken is dat je de kleur misschien niet mooi vind, maar gelukkig heeft de nieuwe lijn van Catrice nog veel meer kleuren Emoticon met brede lach.

 

Wat is jullie favoriete kleur uit het nieuwe Catrice assortiment?

Veel Liefs,

Miss073

Auteur: miss073

Blogger, studeerd jeugdzorg, enorme fantasie en heeft ADHD. Have fun!

7 thoughts on “Lakje van vandaag : Catrice ACid DC

  1. Apart kleurtje🙂 Ik vind welcome to roosywood een hele mooie kleur !

  2. Mooie nagellak, de kleur is echt gorgeous! Ik houd van groene nagels, toevallig heb ik nu ook een groene lak op!

  3. ik heb vandaag ook nog een mooie paarse gekocht van catrice

  4. Leuke blog! Ik heb eerlijk gezegd nog nooit iets van Catrice gebruikt!

  5. Heftig kleurtje, maar wel mooi!🙂

Geef een reactie

