Miss073

Believe you can and you're halfway there

Vlog: Toppers en FLoppers van Februari 2012

1 reactie

Hey Allemaal!

Het is weer zondag, en februari is bijna voorbij dus het is tijd voor een favorieten filmpje. Mijn favorieten filmpjes heten voortaan de toppers en de floppers van… naam maand. Waarom leg ik uit in het filmpje. Ik heb er veel klets praat uitgeknipt maar hij duurt nog 18 minuten. Ik kan begrijpen dat je daarop niet zit te wachten. Daarom noem ik even de tijden wanneer de toppers en de floppers beginnen. De toppers beginnen om 2:45 en de floppers beginnen om 12:30. Veel kijkplezier!

Wat is jou topper en flopper van februari??

Veel Liefs,

Miss073

Auteur: miss073

Blogger, studeerd jeugdzorg, enorme fantasie en heeft ADHD. Have fun!

One thought on “Vlog: Toppers en FLoppers van Februari 2012

  1. Je filmpje is net zo lang als GTST gemist kijken😉 haha.. Maar wel erg leuk die nieuwe categorie: toppers en floppers.

Geef een reactie

