Miss073

Believe you can and you're halfway there

Lakje van Vandaag: Aretha`s Respink

2 reacties

Hey Allemaal,

Vandaag heb ik voor jullie een swatch met een lakje uit het nieuwe assortiment van Catrice, namelijk Aretha`s R-E-S-P-I-N-K. Ook heb ik voor jullie een leuke twist die je het lakje kan geven. Ik heb dit lakje opgedaan woensdag na carnaval dus het is niet zo heel netjes gelakt, ik had namelijk tril handen en het lukte me echt niet om ze stil te houden.

Het Lakjelook met in the army 014

De Swatch

25 februarie 2012 007

Met een zwarte crackle er overheen. Zoals jullie zien heb ik lekker gekliederd en eigenlijk al foto`s gemaakt voordat ik de geknoeide lak had weggehaald met remover.

25 februarie 2012 010

Wat me verbaasde over dit lakje is dat het echt in één laagje al super goed dekt! Ook is de lak super snel droog en is hij helemaal niet duur, namelijk maar € 2,49. Dit lakje is echt een dikke 9,5! Echt een aanrader voor iedereen omdat het ook nog eens een heerlijk lente/zomer kleurtje is!

Hebben jullie al ervaring met de nieuwe lakjes van Catrice? Welke is jullie favoriet??

Veel Liefs,

Miss073

 

Auteur: miss073

Blogger, studeerd jeugdzorg, enorme fantasie en heeft ADHD. Have fun!

2 thoughts on “Lakje van Vandaag: Aretha`s Respink

  1. Mooie nagellak, gaaf gedaan met de crack er overheen!

Geef een reactie

