Miss073

Believe you can and you're halfway there

Vasten

2 reacties

Ik ben een echte carnavals vierder, maar eigenlijk heb ik nog nooit gevast. Waarom niet? Geen idee. Nu wil ik vanaf maandag tot Pasen gaan vasten. Ik weet het is misschien een beetje te laat maar ik ga het proberen. Ik hoop dat door het vasten mijn lichaam lekkerder aan gaat voelen en ik fitter ga worden. Ik zal jullie dan ook iedere week een update geven hoe het gaat met het vasten.

Maar waarop moet je eigenlijk vasten? Er zijn zoveel dingen die ik eet en lekker vind en snoepen vind ik ook altijd erg lekker. Aan de volgende regels moet ik me gaan houden:

– Qua drinken mag ik alleen water, thee en sappen. (met het ik kies bewust logo)

– Iedere dag moet ik minimaal 2 stuks fruit eten.

– Ik eet tot Pasen geen varkensvlees, chocola, snoepjes ( met uitzondering van kauwgom) en fastfood meer (wat ik toch regelmatig eet).

– Chips en koekjes alleen voor het weekend.

– Ik wil minimaal 2 keer per week vis eten.

– Bewust eten kopen à letten op de keurmerken

– Geen alcohol, met uitzondering van halfvasten bal.

– Iedere dag toch groenten proberen te eten. Over het algemeen eet ik alleen sla, uien, champignons en eigenlijk geen andere groenten.

– Ik mag tot Pasen echt niets meer op de grond gooien qua afval.

– Ik moet zo veel mogelijk kleurstoffen proberen te vermijden.

Verder wil ik ook bewust en respectvol met mijn medemens omgaan en ga hier dus extra op letten tot Pasen. Misschien kom ik nog wel op meer dingen maar voorlopig heb ik hier wel genoeg aan.

Hebben jullie ooit gevast??

Veel Liefs,

Miss073

Auteur: miss073

Blogger, studeerd jeugdzorg, enorme fantasie en heeft ADHD. Have fun!

2 thoughts on “Vasten

  1. Haha, ik heb nog nooit gevast, maar zoals ik het nu lees, ik eet elke dag fruit + groente. :’) Misschien één dag in de week niet, maar wel fruit. Ik gooi nooit wat op de grond, dunno, altijd in de vuilnisbak, geleerd ofzo. :’) En ik kan niet zonder alcohol, ik drink nou eenmaal graag een drankje. ;D

  2. Hey meid! vind t erg dapper van je..ik heb nog nooit gevast..zin om t weekend nog een keertje met mij te zondigen? hoop je snel te zien meid! xxx

Geef een reactie

