Miss073

Believe you can and you're halfway there

FOTD: Army green

2 reacties

Hey allemaal!

Vandaag heb ik voor jullie een look gemaakt met een aantal spulletjes die jullie gisteren in het filmpje hebben gezien. Voor de ooglook heb ik 2 mono`s van Catrice gebruikt namelijk: in the army en I love champagne. Verder heb ik het afgewerkt met een highlighter uit het bruine smokey eye paletje van Catrice, een eyeliner van Essence, oogpotlood van Rimmel en mascara van W7. Op mijn gezicht heb ik de matte foundation van Catrice, de cover stick en de translucent compact powder van Essence. De blush die ik draag is van MAX, en mijn lippen zijn zo `n hel op het moment dat ik er wat Vaseline op heb gesmeerd.

army2aarmy1

Full Face foto

look met in the army 045

In een melige bui

look met in the army 039

look met in the army 042

Ik ben echt verliefd op in the army! ik ga hem zeker nog vaak dragen!

Wat is jullie favo oogschaduw op dit moment??

Veel Liefs,

Miss073

Auteur: miss073

Blogger, studeerd jeugdzorg, enorme fantasie en heeft ADHD. Have fun!

2 thoughts on “FOTD: Army green

  1. Oeh, like like! Mijn favoriete oogschaduw op dit moment is Velvet Revolver uit mijn Too Faced Palette.🙂

Geef een reactie

