Miss073

Believe you can and you're halfway there

Carnavals klaar?

2 reacties

Hey Allemaal!

Klaar voor de carnaval ben ik nog steeds niet helemaal xD. Ik moet mijn muziek nog op orde brengen maar voor de rest ben ik redelijk klaar. Ik heb wat looks gemaakt zodat jullie iedere dag een look kunnen zien. Vandaag een lakje van vandaag waarvoor ik mijn inspiratie heb gehaald uit de carnavalsnagels van Ramona van beautynailsfun (klikbaar). Ook heb ik voor jullie een look, ik kreeg een verzoekje voor een look met paars, goud en groen. O wacht ik heb twee looks hahah. Hieronder de foto`s.

Beide looks op een gezicht carnaval 040

Links, alleen paars en goudcarnaval 050

Een nieuwe variatie met de kleur groen erin verwerkt, carnaval 051

Voor de lippen heb ik het zelfde gedaan als bij mijn liptutorial maar dan met andere kleurtjes. * Tromgeroffel* en dan nu speciaal voor jullie mijn uiteindelijke carnavals nagels.

Wat een feestje van oeteldonkse kleuren Emoticon met brede lach

carnaval nailart 004

carnaval nailart 001

 

Ik hoop dat jullie er inspiratie uit hebben kunnen halen. Wat vinden jullie ervan?? Na de carnaval duurt de oetelmonth natuurlijk gewoon tot 29 februari dus als jullie verzoekjes hebben voor volgend jaar hoor ik het graag! Nu snel mijn muziek op orde brengen!

Fijne carnaval Emoticon met brede lach

Veel Liefs,

Miss073

Auteur: miss073

Blogger, studeerd jeugdzorg, enorme fantasie en heeft ADHD. Have fun!

2 thoughts on “Carnavals klaar?

  1. Mooie looks, beide zijn leuk om te zien!😀 love your nails!

  2. Super mooie looks.. Heb me spulletjes en glitters al klaar liggen voor morgenvroeg! Dankjewel!

Geef een reactie

