Miss073

Believe you can and you're halfway there

Voorbereidingen carnaval

Een reactie plaatsen

Hey Allemaal!

Zoals jullie misschien wel weten woon ik in Den Bosch! Als ze ergens goed in carnavallen zijn is het wel hier. Ik heb een vol programma en ben 3 dagen druk met feesten en muziek maken. Ook vergt het carnavallen een aantal voorbereidingen die ik met jullie ga delen.

Als eerste neem ik een uitgebreide voorbereidings douche! Ja, echt alles word onder handen genomen. Ik scrub en was alles net iets uitgebreider dan normaal en ik smeer alles even extra in. Ook neem ik nog een maskertje van te voren en zorg ik alvast dat mijn haren goed zitten voor de komende dagen.

Vervolgens ga ik aan de slag met mijn nagels, en make-up en het internet op voor inspiratie!

Daarna moet ik mijn muziekboekjes op orde maken en dat is altijd een chaos! Ik heb namelijk een grote muziek koffer die dan helemaal leeg moet en weer ingeruimd xD.Ook moeten muziek partijen verkleind worden wat een tijdrovend karweitje is.

Dan moet ik zwarte broeken gaan passen xD. Ik draag nooit zwarte broeken en in mijn carnavalsclub is het verplicht dus ik moet opzoek welke broek het lekkerste zit.

Ook moet ik de pakken van de club klaar hangen uitzoeken en helemaal ready maken.

En ga zo maar door, ik ben nu met die voorbereidingen bezig vandaar dat ik zo laat ben met dit te vertellen. Morgen komt er een lakje van vandaag, en ik ga morgen nog een look maken dus die kunnen jullie verwachten.

Ik wens jullie allemaal een hele fijne carnaval en heel veel plezier!

Veel Liefs,

Miss073

Auteur: miss073

Blogger, studeerd jeugdzorg, enorme fantasie en heeft ADHD. Have fun!

Geef een reactie

