Miss073

Believe you can and you're halfway there

VLOG Lush

Een reactie plaatsen

Hey Allemaal,

Vandaag heb ik voor jullie een vlog! Voor de gene die net als ik een paar weken terug niet goed weten wat een vlog is zal ik het even uitleggen. Een vlog staat ook wel voor video weblog, dus een blog post in video vorm. Het kan dus over van alles gaan, wat het natuurlijk erg leuk maakt.

Hahaha wat een gekke begin foto weer

Een Vlog maken vond ik erg leuk en ben ook van plan dit vaker te doen. Ook zou ik graag een filmpje maken waar ik vragen van jullie beantwoord dus vraag maar raak dit mag via hier, twitter, facebook, youtube maar ook via mail –> miss073@hotmail.nl . Ook zou ik graag willen weten van welk product jullie snel een review willen zien.

Veel Liefs,

Miss073

Auteur: miss073

Blogger, studeerd jeugdzorg, enorme fantasie en heeft ADHD. Have fun!

Geef een reactie

