Miss073

Believe you can and you're halfway there

Valentijns look

7 reacties

Hey Allemaal!

Morgen is het natuurlijk Valentijn, persoonlijk doe ik er niets aan maar ik vond het wel erg leuk om voor jullie een Valentijns look te maken. Ik kies dit jaar niet voor een naturelle look maar een look met leuke roze kleurtjes.

De kleurtjes die ik heb gebruiktvalentijnslook 002

Wat ik waar heb aangebrachtVALENTIJNSLOOK 4

Ik was een beetje een melige bui, Daarom wel 2 fullface foto`s met gekke poses xDvalentijnslook3

AAA weer mijn nagels laten zien xD walentijnslook 2

Ook heb ik even een filmpje gemaakt van de look in real life. Gewoon om de impressie van de look aan jullie te laten zien

 

Wat doen jullie met je make-up  voor Valentijn? Ik gebruik morgen wel roze kleuren maar verder sta ik er niet bij stil. Deze look kan ook natuurlijk als je een roze pakje aan hebt met carnaval! Ja, het is en blijft Oetelmonth. Wat vinden jullie van de look?

Veel Liefs,

Miss073

 

 

 

Auteur: miss073

Blogger, studeerd jeugdzorg, enorme fantasie en heeft ADHD. Have fun!

7 thoughts on “Valentijns look

  1. Mooie look, leuk gecombineerd met dat roze! ;D

  2. wat een leuke nagels heb je trouwens!

  3. Love the look! Ik heb helaas geen goede roze oogschaduw. Die van mij heeft een mega slechte pigmentatie. Binnen een uur is de kleur al van mijn ooglid verdwenen. Leuke post dit. Werd helemaal happy van de leuke foto’s!

Geef een reactie

