Miss073

Believe you can and you're halfway there

Shoplog & Goodie bag

4 reacties

Hey Allemaal!

Zoals beloofd voor jullie vandaag een filmpje! Onder het filmpje staat het kaartje waar Sint Oedenrode ligt. Vergeet hem niet op HD te zetten, te abonneren op mijn Youtube kanaal en natuurlijk mij te volgen op twitter en facebook om mij uiteindelijk die cinnamon challenge te zien doen. Aan het eind van het filmpje zijn er weer bloopers te vinden.

 

 

De Kaartstoederonden

 

Ook wil ik nog een oproepje doen naar iemand die iets heeft in de trant van autisme, borderline, angsten, tics, anorexia, bolumia, obesitas, iets heftigs is overkomen of een lichamelijke ziekte heeft die graag haar of zijn verhaal wil delen via miss073. Ik vind het namelijk super belangrijk dat de kijk op mensen die iets mankeren of iets hebben meegemaakt veranderd. Ook deze mensen zijn super mooie mensen en zijn het waard om gehoord en gezien te worden. Ik wil graag via miss073 een doorgeefluik zijn waar mensen hun verhaal kwijt kunnen en dat andere mensen er weer van kunnen leren. Voel jij je aangesproken en wil jij graag je verhaal doen, het kan natuurlijk ook anoniem. Mail dan naar miss073@hotmail.nl en dan zorgen we er samen voor dat jij als gastblogger een super artikel neer zet waardoor de medemens meer begrip voor mensen in jou situatie kunnen opbrengen en een andere kijk krijgen op soortgelijke situaties.

Ik hoop natuurlijk dat jullie me overal gaan volgen en dat jullie je geroepen voelen om als gastblogger aan de slag te gaan. 

Hoe zetten jullie je in voor je medemens??

Veel Liefs,

Miss073

Auteur: miss073

Blogger, studeerd jeugdzorg, enorme fantasie en heeft ADHD. Have fun!

4 thoughts on “Shoplog & Goodie bag

  1. Leuk filmpje weer, de bloopers blijven ook leuk! Mooie aankoopjes heb je gedaan hoor, stiekem hield ik je nagels al in de gaten, ze waren zo aanwezig, gorgeous!

  2. Leuk filmpje weer, de bloopers blijven geweldig! Amazing aankoopjes heb je gedaan! Ik zat al stiekem naar je nagels te kijken, ze waren zo aanwezig, love the yellow! Gorgeous!

  3. Wat een leuk filmpje weer, de bloopers op het einde blijven geweldig! Mooie aankoopjes heb je gedaan.🙂 Love your nails, ze vielen mij al op door de gele kleur.😀 Ben benieuwd!

Geef een reactie

