Miss073

Believe you can and you're halfway there

Sephora nagellak stickers

7 reacties

Hey Allemaal!

Toen ik laatst liet zien wat ik in  mijn review bakje had zitten is er gevraagd naar de Sephora nagellak stickers. Ik heb het voor jullie uitgeprobeerd en hier how to en wat ik er van vind.

blogg enzo 060

Ik heb als eerste al mijn nagels zwart gelakt behalve mijn middelvinger, die heb ik helemaal kaal gelaten omdat ik dacht dat het anders niet goed zou hechten.

 blogg enzo 062

Vervolgens ben ik gaan stoeien met de stickers. In het begin dacht ik OMG waar gaat dat ding los maar naar lang kijken ben ik er toch achter gekomen Emoticon die tong uitsteekt Blond!

blogg enzo 066

Vervolgens plak je hem met de ronde kant bij je nagelriem op je nagel en je moet hem echt super super hard nadrukken zodat er geen luchtbelletjes onder komen.

blogg enzo 065

Daarna moet je het overtollige van de sticker wegknippen. Dat is best lastig dus misschien had ik hem van te voren al op maat moeten knippen. Ik weet het niet praktisch was het niet, vooral omdat je vaak maar met een hand fatsoenlijk kan knippen.

blogg enzo 071

Het werkt niet echt praktisch maar het geeft wel echt een leuk effect! Helaas zijn ze ook niet echt long-lasting want ze waren er bij mij al in de avond weer af. Misschien omdat ik idd niet goed geknipt heb maar misschien ook wel omdat het gewoon niet langer dan 8 uur houd. Het werkt onpraktisch en ik denk zelf dat je met lakken sneller klaar bent dan dat je dit op alle tien de vingers moet doen.Omdat ik het toch wel een leuk effect vind geven vind ik het een 6. Het is wel ideaal voor carnaval als je iedere dag als iets anders gaat. Verder zou ik het niet overnieuw kopen. Geef mij maar echte lak.

Wat is jullie ervaring met nagellak stickers??

Veel Liefs,

Miss073

Auteur: miss073

Blogger, studeerd jeugdzorg, enorme fantasie en heeft ADHD. Have fun!

7 thoughts on “Sephora nagellak stickers

  1. Wat knap dat ze toch nog een tijdje, aantal uur, erop hebben gezeten. ;’) Ze staan wel leuk in combinatie met de zwarte nagels, amazing! Ik heb ze zelf van Essence gehad, nog steeds in een verpakking, weg te rotten in een bakje ergens. Superslechte ervaring mee gehad, maar ze zijn zo mooi!

  2. hey hey,

    Knippen en dan naar beneden vijlen dan blijven er geen stukjes uitsteken zeg maar waardoor het langer blijft zitten. wel voorzichtig doen want anders komt je nagelroze er weer onderuit :p

  3. Het zijn geen echt stickers. Het is gewoon echt nagellak. Ik gebruik het altijd en het blijft echt 2 a 3 weken zitten, het enige waar je last van krijgt is uitgroei (en kleine mini-stukjes van het randje af, maar het valt nooit op!)
    Het is echt perfect!

  4. Volgens mij zijn er gewoon verschillende Kwaliteiten. Echte stikkers en echte nagellak stikkers. Ik heb van Lancome merk gehad (echte nagellak stikkers) blijven echt 2 a 3 weken zitten. Ook heb ik andere versies geprobeerd omdat deze veel goedkoper zijn. Zoals van de blokker of die van Silvie van de Vaard. Dit zij stikkers flut kwaliteit binnen een uur al zo beschadigd dat het niet meer uit ziet. Dan is echt lakken mooier om aan te zien.

Geef een reactie

