Miss073

Believe you can and you're halfway there

Bloopers: Lippen filmpje

2 reacties

Hey Allemaal!

Ik heb vandaag voor jullie een filmpje maar ook wat belangrijke/leuke mededelingen. Maar eerst een compilatie van de bloopers die ik zondag had gemaakt. Praten blijft voor me moeilijk en ik verspreek me regelmatig. Vergeet niet HD te kijken en duimpje omhoog te doen en te abonneren op mijn youtube kanaal. Je kan me vinden als miiss073, waarom? omdat ik het wachtwoord kwijt ben van miss073 die ik vroeger heb aangemaakt.

 

Ook wil ik vertellen dat mijn dag op dinsdag zo verschrikkelijk druk is dat ik niet eens een artikel kan plaatsen ook al staat hij al klaar. Zo weinig tijd heb ik eigenlijk op dinsdag. Dit blijft nog even zo en daarom komt er op dinsdag even geen artikel. De komende tijd ben ik net een eettentje, op dinsdag gesloten. Haha, het is me opgevallen dat veel eettentjes op dinsdag dicht zijn.. waarom? geen idee.

Dan heb ik besloten als ik 500 likes op facebook heb en 750 volgers heb op twitter dat ik me ga wagen aan de kaneel challenge en die ook voor jullie ga opnemen. WHUT, ja ik vind dat dat aan deze mijlpaal wel een tegenprestatie mag zitten en geloof me de cinnamon  challenge is een goede tegenprestatie. Hieronder mijn favoriete Cinnamon Challenge filmpje.

Gelukkig duurt dat nog wel even Emoticon die tong uitsteekt ik heb namelijk pas 15 likes op de miss073 facebook. Op twitter zit ik wel al over de 100 dus dat begint al ergens op te lijken Emoticon die tong uitsteekt. Maar vertel het door en wie weet neem ik de challenge eerder op dan dat ik verwacht xD.

Hebben jullie je wel eens gewaagd aan een challenge? en zo ja welke dan???

Veel Liefs,

Miss073

 

Auteur: miss073

Blogger, studeerd jeugdzorg, enorme fantasie en heeft ADHD. Have fun!

2 thoughts on “Bloopers: Lippen filmpje

  1. Hahaha, hoe noem je dit eigenlijk? Geweldige bloopers!

  2. Haha, superleuk filmpje! x

Geef een reactie

