Miss073

Believe you can and you're halfway there

Personal Update #1

4 reacties

Hey Allemaal!

Vandaag heb ik echt een super dag! Gewoon ik ben vrolijk en niet chagrijnig te krijgen! I love those days! Vandaag ging ik mijn 1e lesjes geven op mijn stage. Voor de gene die het nog niet weten ik doe een geschiedenis docenten opleiding aan de HAN in Nijmegen. Ik was echt dood zenuwachtig voor vandaag, MAAR het ging allemaal super!! Echt het ging heerlijk en heb dus weer helemaal zin in school!

Happiness-Is-The-Meaning-And-The-Purpose-Of-Life

Uhh.. Hoezo had je dan geen zin in school..??? Nou ik heb de afgelopen tijd last gehad van een motivatie dip, ik was gestopt met mijn ritalin een tijdje en de opleiding was ook lang niet even duidelijk met wat er verwacht werd. In December ben ik dan ook thuis komen te zitten, maar gelukkig wist ik precies waar het aan lag dus heb ik gelijk stappen ondernomen om toch weer bezig te gaan. Ik slik weer ritalin, heb een soort plus-mentor en ging weer naar school. Gelukkig zijn er dagen zoals deze! Dan weet je weer waarvoor je het doet. Het is zo geweldig om voor de klas te staan en je ding te doen, leerlingen wat bij te brengen. Ook gewoon de omgang met leerlingen vind ik echt super! Als ik heel eerlijk ben zou ik liever een praktijk opleiding tot docent volgen, maar helaas zijn die er niet. Ik weet zeker als dat er was dat ik cum laude zou slagen! Helaas is dat niet zoBedroefde emoticon, maar ik red me op zich wel.. hoop ik Emoticon die tong uitsteekt.

enjoy-3-Page-360

Ook heeft de studiefinanciering mijn aanvullende beurs afgepakt! Say What! Ja zeker, dit zorgde natuurlijk ook voor mijn dipje. Ik kan nu op dit moment niet eens mijn boeken betalen voor deze periode. THNX DUO! Het is echt zo stom, mijn ouders zijn allebei afgekeurd (door ziekte) en ik krijg geen aanvullende beurs omdat mijn ouders teveel zouden verdienen?? WHUT? nou geloof me dat doen ze echt niet. Gelukkig zijn er dagen als vandaag dat ik me heerlijk voel en me over deze ONZIN, want dat is het! me niet druk kan maken. Want op dagen als vandaag dat ik me zo goed voel is de DUO een ver van mijn bed show!

quotes

De laatste tijd heb ik ook een beetje in mijn maag gezeten met miss073, ik kom gewoon tijd te kort door school, training, repetitie, werk en stage. Nu kan ik wel in het weekend als een gek vooruit schrijven maar ik wil weekend gewoon een beetje weekend houden omdat ik dan gewoon wil doen waar ik zin in hem. Ik heb zitten twijfelen om minder artikelen te schrijven maar dat vind ik ook weer zo iets. Er komen toch iedere dag een hoop bezoekers langs! WAAR IK JULLIE ECHT VOOR WIL BEDANKEN! Daarom motiveren jullie me om toch te blijven schrijven. Alleen ik weet echt niet hoe ik het moet inplannen xD. Nou heb ik laatst in mijn ADHD artikel al verteld dat plannen niet mijn sterkste kant is, maar ik heb een goede tip binnen gekregen van een bezoekster die mij een leuk mailtje had gestuurd! Dat een weekplanner misschien kan helpen. Dus nu ben ik van plan TWEE weekplanners te kopen.

HUH hoezo dan weer 2? Nou, het zit namelijk zo dat ik soms ( vaak, oké altijd xD) ALLES door elkaar laat lopen in mijn hoofd. Daarom wil ik er 2 een voor school en werk en een voor miss073 en leuke dingen! Ik ben echt super blij met de tip en ik ga van de week op pad voor een planner!

Quotes-on-life

Maar op zo`n mooie dag als vandaag kan ik me eigenlijk over deze dingen me niet druk maken. Waar ik normaal overigens heeeeeeel goed in ben. Maar vandaag! Zit ik super in mijn velletje, vandaag heb ik weer gezien waarvoor ik het allemaal doe! Qua school en qua bloggen! I’ve got a feeling oeeeeeeee Knipogende emoticon.

Ik wilde dit graag met jullie delen, waarom! Ook omdat ik me door jullie zo goed voel! Ook wil ik nog aan jullie vragen wat jullie van dit artikel vinden. Ik vind het namelijk erg leuk om ook over andere dingen dan beauty te schrijven en ben ook van plan dit te gaan doen. Daarom wil ik jullie vragen wat jullie nog meer leuk vinden om te lezen/zien. Ook heb dit artikel aangekleed met quotes, gewoon omdat ik quotes kei leuk vind en het super past bij mijn stemming vandaag Emoticon met brede lach.

My-Smile-Quotes

Ik hoop dat ik mijn happy feeling ook heb overgedragen aan jullie!

Veel Liefs,

Miss073

Auteur: miss073

Blogger, studeerd jeugdzorg, enorme fantasie en heeft ADHD. Have fun!

4 thoughts on “Personal Update #1

  1. Geweldig artikel, heel vrolijk en positief, amazing! Vervelend dat je geen studietroep meer krijgt, vind dat echt zo een gezeur. :’) Fijn dat het lesgeven goed ging, altijd spannend.😀 Keep up the good work!

  2. Wat goed dat het zo goed ging! Ga zo door je kunt het!

  3. Happyfeeling is altijd goed😀

  4. Pingback: Terugblik op 2012 « Miss073

Geef een reactie

