Miss073

Believe you can and you're halfway there

GE-WEL-DIGE Winacties!!

1 reactie

Hey Allemaal!

Vandaag wil ik jullie tippen over echt super winacties! Namelijk die op http://curvacious.nl en die op http://www.prettyhappy.nl !!! Je kan namelijk overvolle goodiebags winnen! JA ECHT OVERVOL!!! Ik heb voor jullie het lijstje van de site van Desirée gekopieerd!! Het is echt geweldig, ook hou je niet van beauty gaat je hartje nog wel sneller kloppen van deze geweldige spullen!

“In alle goodiebags zitten de volgende items:
Oscar & Babette eco shopping bag
Pickwick thee in de smaken Caramelised Pear, Smooth Chai en Chocolate Mint
Nivea Q10 bodycrème, Q10 gel serum, Q10 dagcrème en Pure & Natural nachtcrème
– Australian Gold Hemp Nation Pomaberry body moisturiser
Dove Winter Care showergel, bodylotion en crème
– 2 Milka alpenmelkchocolade repen
Yves Rocher BIO-malve douchegel, Apricot bodyscrub en Moment de Bonheur eau de parfum
EcoCosmetics handcrème
SteamCream
Remington Sleek & Smooth stijltang
Mádara brochure en 4 miniaturen
Mostcutest pakketje met Oreo-zakspiegeltje, lucky stars paper, cardholder en kaarten
Sephora navulbare parfumverstuiver, 4 oogschaduws, oogpotlood en 5 nagellakjes
Sugarpill loose eyeshadows samples in 6 kleuren
Sleek original palette
Dr. Hauschka handcrème en balancing teint powder
The Body Shop oogschaduwduo Copper, Candied Ginger lipbalm, miniatuur Super Volume Mascara en 5 verschillende samples
Paula’s Choice Great Big Lashes mascara
Max Factor oogschaduwtrio en False Lash Effect Fusion Volume & Length mascara
Boozyshop nagelvijl
Bdellium Tools make-up kwast
Diamond Cosmetics nagellak
LOOkX concealer
– GOSH concealer, mineral waterproof eyeshadow stick, oogschaduwduo en nagellak
Dazzling handmade oorbellen
– Rodial snake serum pen
Babor nagellak en lipgloss
Stars by Joan armband
Weleda Rosa Mosqueta vitaliserende gezichtsolie parels.

En dan maak je ook nog kans op de mooie extra`s! Toen ik dit zag dacht ik WAUW!! Ik zou ook echt alles doen om meer kans te krijgen op deze geweldige goodie bags!! Het is gewoon echt in een woord geweldig! Echt ik heb er bijna geen woorden voor! Wat misschien ook leuk om te weten is, is dat de dames van www.prettyhappy.nl en www.curvacious.nl samen zijn gaan werken en allebei een geweldige nieuwe lay-out hebben! Ik wil beide dames dan ook via dit bericht van harte feliciteren met wat ze allemaal voor elkaar hebben gekregen! Het zijn echte Toppers en ik kijk echt tegen deze dames op! Het is echt zo knap als je alles wat hun doen voor elkaar kan krijgen! WAUW

De tweede goodie bag op www.curvacious.nl is echt super geweldig ik ben echt verliefd geworden op die goodie bag! dat make-up tasje schreeuwt gewoon echt mijn  naam en die nagellak WOW daar zou ik mooie creaties mee kunnen maken! Met deze goodie bag kan ik wel een jaar vooruit met mijn no-buy, uitgezonderd van foundation dan xD. I LOVE IT! Dus neem echt een kijkje want WAUW ja het is het gewoon echt waard! Er zit zelfs in ieder pakket een STIJLTANG, Say what? Ja echt! Ook is het oreo zakspiegeltje echt TE VET! Ik vind het echt een kei leuke actie. Ben je benieuwd geworden naar de foto`s ?? neem dan een kijkje op www.curvacious.nl en www.prettyhappy.nl! Ook gewoon blijven kijken want het zijn hele leuke sites!

Veel Liefs!

Miss073

ps. de tekst is zwart gebleven want als het goed is kan je op alle roze dingen klikken.

Auteur: miss073

Blogger, studeerd jeugdzorg, enorme fantasie en heeft ADHD. Have fun!

One thought on “GE-WEL-DIGE Winacties!!

  1. Ik ga gelijk even kijken!

Geef een reactie

