Miss073

Believe you can and you're halfway there

Carnavals lippen tutorial

3 reacties

Hey Allemaal!

Vandaag heb ik voor jullie een tutorial voor carnavals lippen. Het leuke is dat het in alle kleuren kan! Ik heb een filmpje voor jullie en het is dus de eerste tutorial die ik heb opgenomen. Ik hoop dan ook dat alles goed te zien is en natuurlijk is feedback welkom. Onder het filmpje staan de foto`s! Vergeet niet HD te kijken en Thumbs up te doen en ik zou het heeel heeel heeeeel leuk vinden als jullie je abonneren op mijn youtube kanaal.

 

 

Freaky xD. Maar dit is aan het begin van de avond.partylalal 012

Dit is aan het eind, Mijn lippen waren nog bijna intact maar het licht was een beetje vaag. O Dit is trouwens een zanger genaamd Vinzzent en die wilde heel graag met the one and only Miss073 op de foto Emoticon die tong uitsteekt. HAHAHAHA, nee grapje! Dit is een van de weinige Nederlandstalige artiesten die ik luister. Dus daarom wilde ik erg graag even op de foto ^^.

partylalal 025

Ik hoop dat jullie het leuk vinden en feedback is welkom qua tutorials.. ik ben pas een beginner. De bloopers komen in de loop van deze week op de website. Wat vinden jullie ervan???

Veel Liefs,

Miss073

Auteur: miss073

Blogger, studeerd jeugdzorg, enorme fantasie en heeft ADHD. Have fun!

3 thoughts on “Carnavals lippen tutorial

  1. Jeeuhh! Gefeliciteerd met je eerste tutorial! Haha, het is dat ik zelf elk jaar Carnaval vier, anders zou je misschien denken: waar is zij mee bezig? Haha..
    Leuk muziekje ook onder je filmpje. Ik had echt nooit gedacht, dat je dit met oogschaduw kon. Handig, kan ik mooi gebruiken voor carnaval straks.

  2. Leuke tutorial, gaaf gedaan met groene lippen!🙂 Ik vond je filmpje goed, gewoon verstaanbaar en alles was goed zichtbaar.

  3. Pingback: Terugblik op 2012 « Miss073

Geef een reactie

