Miss073

Believe you can and you're halfway there

Lakje van Vandaag: Tilver

3 reacties

Hey Allemaal!

Vandaag heb ik voor jullie een lakje van vandaag! Ik heb al wat zilveren tijgerpakjes voorbij zien komen voor carnaval. Daarom heb ik voor jullie vandaag een zilver tijgerlakje.

sneeuw 003

sneeuw 005

De zilveren lak is van miss sporty die echt super fijn is! hij droogt super snel en dekt in twee laagjes! De zwarte streepjes heb ik met een zwarte striper gemaakt.

Straks nog een artikel met mijn favo sneeuwfoto van vandaag omdat ik gisteren niets gepost heb.

Wat vinden jullie van het lakje van vandaag??

Veel Liefs,

Miss073

Auteur: miss073

Blogger, studeerd jeugdzorg, enorme fantasie en heeft ADHD. Have fun!

3 thoughts on “Lakje van Vandaag: Tilver

  1. Prachtige nagels, de tijgerstreepjes zijn kaarsrecht, netjes en supergoed gelukt!

Geef een reactie

