Miss073

Believe you can and you're halfway there

Favo sneeuw foto 3 februari

1 reactie

Hey Allemaal!

Wat een mooi plaatje buiten he! GE-WEL-DIG!! Ik hou van de winter maar dat wisten jullie al dus ik stond ook op springen toen het vandaag begon te sneeuwen! Gelijk met mijn hondje spelen en wandelen. Als er sneeuw ligt heb ik ook 9 van de 10 keer mijn camera bij Emoticon met brede lach. Als je nu naar buiten gaat glinstert het overal als swarofski (of hoe je het ook schrijft xD)!! i love it. Maar goed zoals beloofd mijn favo sneeuwfoto van vandaag en daarbij ook nog eens de 1e foto van mijn hondje op de website!

 

Dit is Kira, een kruising tussen een Duitse en een Mechelse herder. Het is een schatje die graag aan het spelen is zoals hieronder. Hieronder maakt ze een flinke duik naar haar favoriete bal! sneeuw2.0 051

Dit was het dan voor vandaag, wel jammer dat de sneeuw heeft gewacht tot naar de winter wonder month, maar achja daar is niets aan te doen.

Tot morgen.

xxx

 

 

 

Auteur: miss073

Blogger, studeerd jeugdzorg, enorme fantasie en heeft ADHD. Have fun!

One thought on “Favo sneeuw foto 3 februari

  1. Ah, wat een leuke foto!😛 Ze attackt die bal echt. xD

Geef een reactie

