Miss073

Believe you can and you're halfway there

Review: ZenZeep Hemelse aarde

5 reacties

Hey Allemaal!

Laatst kwam ik op de site van MissM een artikel tegen waar ze testpanel leden zocht voor Zenzeep. Natuurlijk heb ik mezelf gelijk opgegeven. Ik vind het namelijk erg leuk om beauty producten te testen.

clip_image002

Wat zegt de website over de zeep:

“Effectief tegen pukkeltjes en andere onzuiverheden! Heilzame aarde in de zeep haalt alle onzuiverheden weg en reinigt diep. Lavendel en Niaouli etherische olie zorgt dat de huid kalmeert en goed gereinigd wordt. Een milde zeep die ook in het gezicht gebruikt kan worden.”

Mijn mening:

De zeep ruikt heerlijk naar lavendel waar ik wel voor ben. Jullie hebben natuurlijk gisteren mijn artikel gelezen over ADHD dus ik hou wel van rustgevende geurtjes. Verder is het een zeep die eruit ziet en aanvoelt op het eerste gezicht als iedere andere zeep. Na de eerste keer gebruiken van de zeep merkte ik dat mijn huid trekkerig aanvoelde, maar dat heb ik wel vaker dus vond het niet extreem gek. Een paar dagen later naar dagelijks gebruik was mijn huid een hel, mijn huid was rood, droog en trekkerig(zie foto zo bleef het dus de hele dag in plaats van dat het weg trok). Helaas is deze zeep te agressief voor mijn huid en voor mijn huid alles behalve mild. Dat het puistjes zou weghalen geloof ik best. Waarschijnlijk is deze zeep wel wat voor je als je een hele vette huid hebt. Omdat ik het toch zonde vond van dit stukje zeep ben ik het gaan gebruiken om mijn handen mee te wassen en daarvoor is hij Perfect! Hij maakt mijn handen dus absoluut niet droog en ik heb minder last van velletjes en droge plekken dan dat ik een normale pomphandzeep gebruik. Daarom geef ik deze zeep toch een 7, hij is het gewoon niet voor mijn gezicht maar voor mijn handen is hij zalig!

clip_image004

clip_image006

Deze zeep ga ik sowieso opmaken voor mijn handen maar ik zal hem zeker niet kopen. Waarom niet? Omdat ik voor mijn handen wassen toch een pompflacon makkelijker en sneller vind werken dan een vast zeepje. Hebben jullie ervaring met Zen Zeep?? Tot slotte wil ik MissM nog bedanken voor het mogelijk maken dat ik deze zeep mocht testen en check haar blog want ze heeft hele leuke posts!

Veel Liefs,

Miss073

Auteur: miss073

Blogger, studeerd jeugdzorg, enorme fantasie en heeft ADHD. Have fun!

5 thoughts on “Review: ZenZeep Hemelse aarde

  1. Wauw, damn.. Vervelend joh, het lijkt wel uitslag. Pijnlijk! Je weet in ieder geval dat het van de zeep komt. Goede oplossing om hem gewoon voor je handen te gebruiken!

  2. Echt jammer dat deze zeep niks voor jou is! Wel goed dat je hem gewoon voor je handen blijft gebruiken! Bedankt in ieder geval voor het testen, ik vind het leuk om te zien dat je er echt de tijd voor hebt genomen!🙂

  3. Jammer dat hij niet werkt, fijn dat je er fotos van hebt gemaakt. Zo kun je het resultaat goed zien!

  4. Hallo, ik ben via Google hier terecht gekomen. Ben een 45-jarige vrouw (mama van 3 kids) en heb al sinds mijn jeugd huidproblemen gehad. Maar ik schrik er wel van dat er zomaar klakkeloos producten aangeprezen worden voor de probleemhuid, terwijl het gekend is dat vooral LAVENDEL juist allergieën kan opwekken en heel slecht is voor de huid. Lavendel en andere geuren horen NIET thuis in producten voor de huid! Een fijne site met goede tips is die van dermatologe Jetske Ultee. Ik zie dat ik een soortgelijke blanke huid met rode vlekjes heb als jij. Het enige dat bij mij spectaculaire resultaten heeft opgeleverd (gladde huid, verkleinde porieën, wegwerken van rode en bruine vlekjes) zijn de producten met fruitzuren erin (vooral dan met salicylzuur, dat echt wel diep de huid reinigt!). Niet alleen de producten van Uncover Skincare, maar ook die van Paula´s Choice kan ik alleen maar aanraden. Goedkopere versies vind je ook in de apotheek (La Roche Posay, Effaclar Duo gel… echt perfect).
    Alle goeds, Maria

Geef een reactie

