Miss073

Believe you can and you're halfway there

Favorieten Januari 2012

3 reacties

Hey allemaal,

Vandaag heb ik voor jullie een filmpje met mijn favorieten van januari! Sommige producten heb ik echt pas net ontdekt maar daar ben ik nu al helemaal weg van. Voor de producten die ik ga reviewen zeg ik alvast ik ga morgen een planning maken voor mijn reviews en dan moet het vast goed komen, hoop ik Emoticon die tong uitsteekt.

 

Vergeet hem niet op HD te zetten xD. Ik zou het ook erg leuk vinden als jullie je zouden abonneren op mijn youtube kanaal. Het is miiss073 op youtube omdat ik ooit een miss073 heb aangemaakt maar die gewoon echt kwijt ben vandaar met 2 I`s. Vergeet ook niet even thumbs up te doen Emoticon die tong uitsteekt Vind ik namelijk erg leuk! Welk product van mijn favorieten lijkt jullie erg fijn? En wat is jullie nr 1 product van het moment??

Veel Liefs,

Miss073

Auteur: miss073

Blogger, studeerd jeugdzorg, enorme fantasie en heeft ADHD. Have fun!

3 thoughts on “Favorieten Januari 2012

  1. Leuk filmpje weer, a lot of favorieten! :p Haha, die bloopers, amazing! Mijn nummer 1 product op dit moment? Eh.. eh? Ik denk mijn witte foundation. Ja, mijn witte foundation! Omdat hij zo fijn dekt.😀

  2. Rood maakt je wat harder🙂

  3. Mijn favoriet is een elf blush .
    super leuk filmpje , echt super spontaan .

    liefsx

Geef een reactie

