Miss073

Believe you can and you're halfway there

Review: Mudd Peel Off Mask

2 reacties

Hey allemaal!!

blogg enzo 046

I LOVE THEM! Peel off masks, waarom? Het is gewoon super leuk, melig, grappig, hilarisch en ontspannend om zo`n masker van je gezicht af te plukken. Peel off masks zijn echt mijn all time favorites binnen de maskertjes!

Ik heb het Peel off masker van mud uitgeprobeerd en ik ben eigenlijk wel tevreden met het resultaat! Het heeft een hoop vuil van mijn gezicht afgehaald. Het is een soort gel wat je op je gezicht smeert en die je dan na een tijdje er zo kan aftrekken. Bij mij duurde het een half uur tot een uur voordat het goed droog was, maar dat vind ik op zich niet zo heel erg.

De Substantie blogg enzo 049

blogg enzo 047

Net aangebrachtblogg enzo 050

Na een kwartier, Zoals je kan zien is het nog lang niet opgedroogd.blogg enzo 052

Na een uurtje klaar om eraf gehaald te wordenblogg enzo 053

Ik vind het zo leuk om een peel off masker eraf te pulken dat ik er voor jullie een video van heb gemaakt. Ik ben zelf erg trots op dit filmpje. Oké ik trek de gekste gezichten maar, De muziek en de bewerking is echt perfect gelukt! Vergeet niet de slow motion aan het eind te kijken. Ik heb er zelf namelijk erg om gelachen. xD( klinkt misschien gek maar tis echt zo!). Vergeet het filmpje niet op HD te zetten.

 

Haha, Zei ik het niet alle bewerkingen kloppen op dit filmpje xD. Ik zou het leuk vinden als jullie op Youtube Thumbs up deden en jullie me laten weten in een comment of jullie het leuk vonden om naar te kijken. Wie weet kan ik wel meer spelen met slow motion xD.

Over het maskertje? Ja ik ga er deze week nog een paar van inslaan want i love it! Hij haalt misschien niet alle mee-eters van mijn kin af maar dat is echt mijn probleem gebied en dat verwacht ik ook echt niet van 1 Euro. Het is gewoon een lekker maskertje waar je je heerlijk mee kan uitleven. Mochten jullie het maskertje ook willen kopen, ik heb hem bij de Big Bazar vandaan. Vinden jullie Peel off maskers ook zo leuk??

 

Veel Liefs,

Miss073

Auteur: miss073

Blogger, studeerd jeugdzorg, enorme fantasie en heeft ADHD. Have fun!

2 thoughts on “Review: Mudd Peel Off Mask

  1. Haha, die gezichten die je trekt. xD Het ziet er heel pijnlijk uit, ook als je het eraf trekt, meh. :’) Funny!

  2. Pingback: Terugblik op 2012 « Miss073

Geef een reactie

