Miss073

Believe you can and you're halfway there

11 vragen tag!

7 reacties

Hey Allemaal

Jullie hebben hem vast al 100 keer voorbij zien komen maar ook ik moet aan de 11 vragen tag geloven. Haha niet dat ik het erg vind maar ik heb echt geen 11 blogs meer die ik kan taggen. Ik heb de vragen van Tahnee en van Beautykoning. Ik vertel maar 5 facts over mezelf Emoticon die tong uitsteekt.

5 Random Facts:

– Ik heb de diagnose van ADHD/ADD gecombineerde versie

– Ik en mijn vriend zijn al meer dan 4 jaar samen.

– Ik ben verzot op de chicken wrap van de Mc Donalds!

– Ik heb mijn hond van alles geleerd waaronder rollen en AUB zeggen (op een blaf manier)

– Ook al poets ik mijn tanden netjes twee keer per dag, ik heb altijd gaatjes als ik bij de tandarts kom.

En nu de vragen van de dames:

1. Wat is je favoriete nummer? En waarom juist dat nummer?

Mijn favo nummer veranderd om de zoveel tijd maar op dit moment is het Hot Chelle Rea met Tonight Tonight.

2. Wat is je favoriete film? En waarom?

Pfff dit is een moeilijke… Favo film… er zijn zo veel leuke films. Als ik echt moet kiezen kies ik toch voor Harry Potter. Waarom? nou voor die film ga ik altijd zitten als hij aanstaat zit ik gelijk in de film.

3. Waarom ben je begonnen met bloggen?

Haha, dit is een leuke xD. Ik ben begonnen met bloggen om mijn Nederlands te trainen en geloof me, Het is al 100 malen beter dan aan het begin van het jaar. Dus moet je je Nederlands trainen? Ga vooral schrijven.

4. Wat is je favoriete game? Zoals op de PC, XBOX360, PS3 of een DS?

World of Warcraft –> I`m a geak xD

5. Noem drie must-haves uit je stash.

1) mascara 2) Beauty UK palette en 3) topcoat van Catrice

6. Weet je nog je allereerste make-up product die je gebruikte? En welke was dat?

Zwart oogpotlood van de Etos^.

7. Heb je een favoriete feestdag in het jaar? En waarom die dag?

Dit is moeilijk, die strijd gaat nu tussen kerst en carnaval … Dan toch maar de kerst omdat je dan echt met je geliefden bent. En kerst muziek blijft wel beter dan carnavals muziek ondanks ik daar ook heel veel van hou.

8. Vertel een geniaal moment uit je leven, klinkt raar, waarom je nog steeds moet lachen als je eraan denkt.

Alle Playbackshows die ik heb gedaan… Aan alle die ik heb gedaan kijk ik met een lach terug.

9. Is er nog iets wat je graag wilt leren? Zoals een het opmaken van een ander? Of perfect kunnen koken? Zo ja, wat wil je nog leren?

Ik wil echt nog heel veel leren, zo wil ik ooit nog een cursus visagie, nailstyliste doen en ik wil eigenlijk nog een master in maatschappijwetenschappen willen doen zodat ik daar ook in les kan geven. Ik wil verder ooit nog eens leren om een template te bouwen en ik wil ook nog ooit een webshop openen.

10. Favoriete sport? Of team?

Euh, favo sport, ja dat is dan echt voetbal en majoretten. Is gamen ook een sport?? want dan kies ik die Emoticon die tong uitsteekt

11. Wat kan je echt niet uitstaan?

Stiekem gedrag, wil je me kwaad hebben moet je dat doen. Als ik iemand daarop betrap word ik echt van een kleine Steffie naar een groot monster, zo woest maakt het me. Daarnaast bij stiekem gedrag hoort ook liegen.. eerlijkheid duurt het langst.

1. Heb je een bijnaam? Zo ja, welke?

Vroeger noemde ze me eigenlijk altijd Coense of de kleine. Nu heb ik eigenlijk geen bijnaam meer.

2. Wat is je favoriete drankje als je op stap bent?

euh, die is moeilijk het meeste drink ik toch wel bier en moezel met ijs, maar ik kan ook onwijs genieten van een lekkere cocktail of een barcardi rass met 7up.

3. Als je één kledingstuk mocht houden, welke zou dat dan zijn?

Mijn ochtendjas, zo kan ik tenminste nog alles bedekken mocht dat nodig zijn.

4. Op zonvakantie of op wintersport?

Geef me dan toch maar wintersport, ik heb het nog nooit gedaan maar de sneeuw trekt me wel. Eigenlijk ben ik meer een doe vakantie mens. Stadjes af, pretparken in, Citytrips.

5. Je favoriete geurkaars en waar te koop? hihi..

Euh, ik heb er nu een uit de winter collectie van de Marskramer het is iets met kaneel.

6. Sneakers of hoge hakken?

allebei Emoticon die tong uitsteekt

7. Wat is je beste beautygeheim en wil je die met ons delen?

Kamille = Magic! maar daarover binnenkort meer!

8. Noem 3 van je beste eigenschappen.

– Doorzetter

– Perfectionist –> ook gelijk mijn slechtste

– Sociaal

9. Waarom ben je gaan bloggen?

Zie de vorige blogger vraag.

10. Fotografeer je favoriete accessoire. Waarom is dit jouw favoriet?

Mijn ring en ketting die ik van mijn vriendje heb gekregen. Ik doe ze nooit af!

11. Waar in de wereld wil je nog eens naar toe?

Euh, in willekeurige volgorde Emoticon die tong uitsteekt Ierland, Schotland, Thailand, Japan, China, Australië, Zimbabwe, Nepal, Italië, Noorwegen, Zweden, Amerika, Rusland, Denemarken, Engeland, Zuid Afrika, Egypte, Griekenland, De Oostblok landen, Canada, Venezuela, Hawaii, Caribisch gebied Ik kan wel uren doorgaan. Maar binnen nu en 10 jaar wil ik toch echt in Engeland, Ierland en Schotland zijn geweest.  

 

Ik ga heb niet doorgeven aan 11 man want ik weet gewoon echt niemand meerVerraste emoticon. Maar goed jullie mogen van mij deze tag gewoon overnemen en laat het even weten bij de comments als je dit doet. Mijn tentamen is voor mijn gevoel trouwens wel goed gegaan ^^, maar het blijft spannend tot de echte uitslag komt!!

Spannend!!

Veel Liefs,

Miss073

Auteur: miss073

Blogger, studeerd jeugdzorg, enorme fantasie en heeft ADHD. Have fun!

7 thoughts on “11 vragen tag!

  1. Leuke antwoorden! Haha, inderdaad, schrijven is een goede oplossing! Ik vind je Nederlands niet eens slecht.🙂 WOW! Mijn nichtje was echt helemaal verslaafd daar aan, soms speelt ze het nog. Ik vermijd het, bang om verslaafd te worden. :”)

  2. Ik wil dat wel op video zien dat je hond blaft🙂 Hoe heet je hond eigenlijk? En mijn Nederlands was SLECHT, maar schrijven is de beste oplossing. Ik duim voor je tentamens🙂

    Groetjes

    Céleste.

  3. Leuke vragen ook hier. Goed dat je bent begonnen met bloggen om je Nederlands te verbeteren!

Geef een reactie

